banner1 banner1 banner1

12.12.2012

Studio Total: СК прыкрывае высокапастаўленых афіцэраў 11

16:52, — Палітыка

Studio Total: СК прыкрывае высокапастаўленых афіцэраў

Шведскае рэкламнае агенцтва паказвае на памылкі ў заяве Следчага камітэта пра «плюшавы дэсант»....




Каментары

Молодцы, 16:54, 12.12      -   +39   +  
Значит и пограничник не тот!
Адказаць
Карчмар, 17:49, 12.12      -   +25   +  
Что-то мне думается и царь ненастоящий.
Адказаць
с, 16:58, 12.12      -   +32   +  
Ну там как раз единственный погранец и стоял На него все и списали
Адказаць
ПРО, 17:06, 12.12      -   +24   +  
Да вы с такими "мирными намерениями" и кучей плюшевых сподвижников для Лукашенко хуже пьяного эсэсовца с автоматом!
Адказаць
митя, 17:20, 12.12      -   -38   +  
решили луку за усы потягать, а подставили солдата на ровном месте!
Адказаць
Стилгар, 17:26, 12.12      -   +7   +  
На месте фотографа и журналиста я бы просил политического убежища в той же Швеции.
А солдат... ему не отмазаться - только подделывать документы и бежать.
Адказаць
ЯДвига, 20:51, 12.12      -   +5   +  
Стилгар, 17:26, 12.12
С языка сняли! У нас страна не только непредсказуемого прошлого, но и такого же будущего, и если Суряпин и Башаримов все еще в Беларуси, мне это категорически непонятно!
Адказаць
wadim, 17:43, 12.12      -   +4   +  
что значит подставили?невиновны-не накажут,мыж такия чэстныя,да у солдата оружие есть,что бы защитить хотя бы себя,а иначе кого солдат защитит?
Адказаць
прокурор, 17:32, 12.12      -   +32   +  
СК и был слздан для прикрытия высокопоставленных преступников. Туда назначали тех у кого рыло в пуху.
Адказаць
белоруска 11, 20:11, 12.12      -   +17   +  
Власть сама взорвала метро - власть сама расстреляла КиК. Власть сама организовала воздушный контрабандный коридор - власть сама определит крайнего. Пока эта власть существует, столько будут невиновные отвечать за преступления власти.
Адказаць
леонид4624, 21:37, 12.12      -   +2   +  
СК так завролось согласно главному определителю события что дальше некуда--А кто страдает от этой лжи --я думаю объяснять не надо.......
Адказаць
 

Напісаць каментар

E-mail не будзе апублікаваны

Каментар будзе апублікаваны пасля праверкі мадэратарам





Учора на сайце:

наведвальнікаў 349403
праглядаў 2102797

Папулярныя навіны

Юрий Фельштинский: В Беларуси возможно устранение Лукашенко по афганскому варианту (87667)

24.02, 9:02, — Інтэрв'ю

У Менску джыпу са сцягам Наваросіі прабілі колы (67248)

25.02, 15:44, — Грамадства

Працоўныя МАЗа масава звальняюцца з прадпрыемства (65392)

22.02, 8:48, — Грамадства

Бойцы «Донбасса» показали, что они делают с пленными боевиками (58268)

21.02, 21:22, — Украіна

Частковы поспех ІП: указ аб тэхрэгламенце адкладзены да 1 чэрвеня (55508)

21.02, 9:19, — Грамадства

Новая падатковая пастка для беларусаў (51411)

23.02, 8:50, — Грамадства

У Данбасе знікла найноўшая расейская ўстаноўка сакрэтнай сувязі (51027)

25.02, 11:47, — Украіна

Параўнанне коштаў: колькі цяпер каштуюць прадукты ва Украіне і Беларусі? (47738)

25.02, 12:03, — Грамадства

Беларускія ўлады хочуць цалкам заблакаваць незалежныя сайты (45904)

25.02, 11:06, — Палітыка

Беларускі спецназавец з «ДНР»: Супраць нас ваююць тысячы беларусаў (43719)

21.02, 12:39, — Грамадства

пн аў ср чц пт сб нд
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28

Старая версія сайта

Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь:

"Артыкул 34. Грамадзянам Рэспублiкi Беларусь гарантуецца права на атрыманне, захоўванне i распаўсюджванне поўнай, дакладнай i своечасовай iнфармацыi аб дзейнасцi дзяржаўных органаў, грамадскiх аб'яднанняў, аб палiтычным, эканамiчным, культурным i мiжнародным жыццi, стане навакольнага асяроддзя..."

Падпіска

       

Пакіньце Ваш e-mail: