banner1 banner1 banner1

16.01.2013

Уладзімір Лемеш: Міліцыя не адпускала нават пасля суда 13

15:15, — Палітыка

Уладзімір Лемеш: Міліцыя не адпускала нават пасля суда

Аштрафаваны судом Першамайскага раёна горада Менска актывіст «Еўрапейскай Беларусі» распавёў пра акалічнасці свайго затрымання....

Каментары

Gleb, 15:25, 16.01      -   +22   +  
Сабаки!!! Ничего, "ничто не вечно под луной"....
Адказаць
Миша, 15:37, 16.01      -   +17   +  
Читая подобное
Что страшно...
Это становится нормой..
И конца всему этому произволу не видно
Адказаць
Ирина, 15:41, 16.01      -   +18   +  
Почему Владимир не потребовал адвоката. или это в тех условиях было не возможно?А судьям не снятся по ночам кошмары?Про спецназ не говорю, мозги все равно отбиты.
Адказаць
Дмитрий, 15:41, 16.01      -   +21   +  
Суки правят беспредел ...
Адказаць
2013, 15:41, 16.01      -   +20   +  
гестапауцы працуюць
Адказаць
pingvin, 15:46, 16.01      -   +33   +  
эти люди в штатском, стали страшнее преступников, от преступников знаешь что ждать, а от этих нет, как таких земля полудурков носит, они не то что балласт для общества, так они балласт для всей земли, совершенно ненужный био продукт, хотел бы на их матерей посмотреть
Адказаць
и... , 15:50, 16.01      -   +20   +  
нет слов... бандитские методы... хамство и бескультурье...
бесподобно "сверхсправедливая" судебная система ...
процветающее лжесвидетельствование ... и как им кошмары по ночам не снятся..
ну ясно после них самих хоть потоп,
а ведь потомкам аж до 7го колена отвечать придётся за эти "добрые" поступки ...


Адказаць
жужа, 16:35, 16.01      -   +5   +  
Еще 1 пример слишком легковерного и несерьезного отношения к своим противникам. Если уж и заниматься активистской деятельностью в современной РБ, то нужно стремиться максимально себя обезопасить и работать в подполье.
Адказаць
моя страна - моя боль., 18:30, 16.01      -   +12   +  
Менты! Сколько можно доказывать , что вы без мозгов. Люди в этой стране об этом давно знают, а что после 19 декабря 2010года даже и не заморачиваются. Разве, что вас жаль, как неизлечимых.
Адказаць
Коля, 18:38, 16.01      -   +10   +  
Армия "фюрера" верна своему шефу и традициям !
Адказаць
странник, 20:36, 16.01      -   +3   +  
Суд конечно не станет на твою сторону. Да и суда то сегодня в Беларуси сегодня нет. Но обжаловать конечно же нужно. А то ведь они считают, если не обжаловал, то признал, что виновен. Правда обжаловать сможет только хороший юрист или же опытный правозащитник.
Адказаць
тутэйшы, 20:46, 16.01      -   +3   +  
Смерць акупантам!!!
Адказаць
GenadZZZ, 23:25, 16.01      -   +3   +  
Ну з мянтамі ўсё зразумела - паскуды ад прыроды. Але за суддзяў крыўдна. Любы суддзя - хто больш, прафесійны, хто менш - апрыёры прафесіянал высокага ўзроўню, эліта, так бы мовіць.Трэба шмат вучыцца, адукоўвацца, працаваць каб быць суддзёй. Але без прынцыпаў і гонару - гэта напроўст адукаваныя падлы.
Адказаць
 

Напісаць каментар

Не будзе апублікаваны

Каментар будзе апублікаваны пасля праверкі мадэратарам

          Новости партнеров






Надвор'е ў Беларусі

   20.04   21.04 
Брэст Небольшой дождь+17
+9
Небольшая облачность+19
+8
Віцебск Солнечно+19
+7
Ясно+20
+9
Гомель Ветренно+21
+9
Возможен дождь+18
+10
Гродна Возможен дождь+19
+9
Небольшая облачность+20
+8
Мінск Небольшая облачность+20
+7
Небольшая облачность+19
+8
Магілёў Солнечно+20
+7
Небольшая облачность+19
+9

Курсы валют Нацыянальнага банка

Валюта  20.04.14  21.04.14
EUR13 750,0013 750,00
USD9 950,009 950,00
RUB280,50280,50

Меркаванне


Грэшна смяяцца над хворымі

Грэшна смяяцца над хворымі

Зміцер Дашкевіч

Дыктатура - гэта заўсёды вайна

Дыктатура - гэта заўсёды вайна

Наталля Радзіна

Про глубину

Про глубину

Евгений Липкович

Скаваныя адным алтынам

Скаваныя адным алтынам

Уладзімір Халіп

Украинское похмелье

Украинское похмелье

Александр Томкович



Учора на сайце:

наведвальнікаў 275158
праглядаў 1449993

пн аў ср чц пт сб нд
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Старая версія сайта

Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь:

"Артыкул 34. Грамадзянам Рэспублiкi Беларусь гарантуецца права на атрыманне, захоўванне i распаўсюджванне поўнай, дакладнай i своечасовай iнфармацыi аб дзейнасцi дзяржаўных органаў, грамадскiх аб'яднанняў, аб палiтычным, эканамiчным, культурным i мiжнародным жыццi, стане навакольнага асяроддзя..."

Падпіска на рассылку

Пакіньце Ваш e-mail: