banner1 banner1 banner1

16.01.2013

Уладзімір Лемеш: Міліцыя не адпускала нават пасля суда 13

15:15, — Палітыка

Уладзімір Лемеш: Міліцыя не адпускала нават пасля суда

Аштрафаваны судом Першамайскага раёна горада Менска актывіст «Еўрапейскай Беларусі» распавёў пра акалічнасці свайго затрымання....

Каментары

Gleb, 15:25, 16.01      -   +22   +  
Сабаки!!! Ничего, "ничто не вечно под луной"....
Адказаць
Миша, 15:37, 16.01      -   +17   +  
Читая подобное
Что страшно...
Это становится нормой..
И конца всему этому произволу не видно
Адказаць
Ирина, 15:41, 16.01      -   +18   +  
Почему Владимир не потребовал адвоката. или это в тех условиях было не возможно?А судьям не снятся по ночам кошмары?Про спецназ не говорю, мозги все равно отбиты.
Адказаць
Дмитрий, 15:41, 16.01      -   +21   +  
Суки правят беспредел ...
Адказаць
2013, 15:41, 16.01      -   +20   +  
гестапауцы працуюць
Адказаць
pingvin, 15:46, 16.01      -   +33   +  
эти люди в штатском, стали страшнее преступников, от преступников знаешь что ждать, а от этих нет, как таких земля полудурков носит, они не то что балласт для общества, так они балласт для всей земли, совершенно ненужный био продукт, хотел бы на их матерей посмотреть
Адказаць
и... , 15:50, 16.01      -   +20   +  
нет слов... бандитские методы... хамство и бескультурье...
бесподобно "сверхсправедливая" судебная система ...
процветающее лжесвидетельствование ... и как им кошмары по ночам не снятся..
ну ясно после них самих хоть потоп,
а ведь потомкам аж до 7го колена отвечать придётся за эти "добрые" поступки ...


Адказаць
жужа, 16:35, 16.01      -   +5   +  
Еще 1 пример слишком легковерного и несерьезного отношения к своим противникам. Если уж и заниматься активистской деятельностью в современной РБ, то нужно стремиться максимально себя обезопасить и работать в подполье.
Адказаць
моя страна - моя боль., 18:30, 16.01      -   +12   +  
Менты! Сколько можно доказывать , что вы без мозгов. Люди в этой стране об этом давно знают, а что после 19 декабря 2010года даже и не заморачиваются. Разве, что вас жаль, как неизлечимых.
Адказаць
Коля, 18:38, 16.01      -   +10   +  
Армия "фюрера" верна своему шефу и традициям !
Адказаць
странник, 20:36, 16.01      -   +3   +  
Суд конечно не станет на твою сторону. Да и суда то сегодня в Беларуси сегодня нет. Но обжаловать конечно же нужно. А то ведь они считают, если не обжаловал, то признал, что виновен. Правда обжаловать сможет только хороший юрист или же опытный правозащитник.
Адказаць
тутэйшы, 20:46, 16.01      -   +3   +  
Смерць акупантам!!!
Адказаць
GenadZZZ, 23:25, 16.01      -   +3   +  
Ну з мянтамі ўсё зразумела - паскуды ад прыроды. Але за суддзяў крыўдна. Любы суддзя - хто больш, прафесійны, хто менш - апрыёры прафесіянал высокага ўзроўню, эліта, так бы мовіць.Трэба шмат вучыцца, адукоўвацца, працаваць каб быць суддзёй. Але без прынцыпаў і гонару - гэта напроўст адукаваныя падлы.
Адказаць
 

Напісаць каментар

E-mail не будзе апублікаваны

Каментар будзе апублікаваны пасля праверкі мадэратарам

Loading...

          Новости партнеров


Loading...





Курсы валют Нацыянальнага банка

Валюта  20.08.14  21.08.14
EUR13 870,0013 820,00
USD10 390,0010 390,00
RUB288,00287,00

Меркаванне


Майдан должен стоять

Майдан должен стоять

Татьяна Новикова

Цена свободы, или Возвращение Великого инквизитора

Цена свободы, или Возвращение Великого инквизитора

Юрий Фельштинский

Таямніца пяці соцень

Таямніца пяці соцень

Змiцер Дашкевiч

Чарка без шкварки

Чарка без шкварки

Александр Томкович

Калгасны бумеранг

Калгасны бумеранг

Наталля Радзіна, «Gazeta Wyborcza»

Надвор'е ў Беларусі

   20.08   21.08 
Брэст Ясно+24
+12
Дождь+18
+8
Віцебск Гроза+24
+12
Небольшой дождь+22
+11
Гомель Небольшая облачность+28
+14
Возможна гроза+27
+13
Гродна Ясно+21
+9
Небольшой дождь+20
+8
Мінск Возможен дождь+26
+11
Облачно+19
+9
Магілёў Ясно+26
+13
Дождь+22
+12



Учора на сайце:

наведвальнікаў 323919
праглядаў 1998174

Папулярныя навіны

Бывший глава «ДНР»: Стрелков тяжело ранен (Видео) (53510)

13.08, 22:22, — Украіна

На тэрыторыю Украіны разам з БТРамі ўвайшлі жаўнеры РФ (50040)

15.08, 9:48, — Украіна

Мужа Жанны Фрыске затрымалі ў маскоўскім аэрапорце (48588)

18.08, 15:47, — Грамадства

Лукашэнка звольніў Якабсона (43658)

18.08, 17:03, — Палітыка

Украінскі спецназ захапіў у палон трох афіцэраў ГРУ Расеі (Фота) (43010)

17.08, 15:49, — Украіна

«Белтэлекам» надалей блакуе Хартыю'97. Як абысці блакаванне? (42810)

16.08, 14:59, — Свабода слова

Блакаванне сайта «Хартыя'97» - выкананне беларускімі ўладамі загаду з Масквы (42723)

15.08, 16:43, Наталля Радзіна — Палітыка

Расейскі прапагандыст: «Мілыя украінцы, нам патрэбен Кіеў, а не Луганск» (Відэа) (42624)

18.08, 11:50, — Украіна

Украінская артылерыя знішчыла частку вайсковай тэхнікі, якая зайшла з Расеі (42182)

15.08, 19:21, — Украіна

Поспехі луканомікі: Цісканіна па танны алей і курыцу (Відэа) (39994)

19.08, 10:37, — Грамадства

пн аў ср чц пт сб нд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Старая версія сайта

Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь:

"Артыкул 34. Грамадзянам Рэспублiкi Беларусь гарантуецца права на атрыманне, захоўванне i распаўсюджванне поўнай, дакладнай i своечасовай iнфармацыi аб дзейнасцi дзяржаўных органаў, грамадскiх аб'яднанняў, аб палiтычным, эканамiчным, культурным i мiжнародным жыццi, стане навакольнага асяроддзя..."

Падпіска

       

Пакіньце Ваш e-mail: