banner1 banner1 banner1

16.01.2013

Уладзімір Лемеш: Міліцыя не адпускала нават пасля суда 13

15:15, — Палітыка

Уладзімір Лемеш: Міліцыя не адпускала нават пасля суда

Аштрафаваны судом Першамайскага раёна горада Менска актывіст «Еўрапейскай Беларусі» распавёў пра акалічнасці свайго затрымання....

Каментары

Gleb, 15:25, 16.01      -   +22   +  
Сабаки!!! Ничего, "ничто не вечно под луной"....
Адказаць
Миша, 15:37, 16.01      -   +17   +  
Читая подобное
Что страшно...
Это становится нормой..
И конца всему этому произволу не видно
Адказаць
Ирина, 15:41, 16.01      -   +18   +  
Почему Владимир не потребовал адвоката. или это в тех условиях было не возможно?А судьям не снятся по ночам кошмары?Про спецназ не говорю, мозги все равно отбиты.
Адказаць
Дмитрий, 15:41, 16.01      -   +21   +  
Суки правят беспредел ...
Адказаць
2013, 15:41, 16.01      -   +20   +  
гестапауцы працуюць
Адказаць
pingvin, 15:46, 16.01      -   +33   +  
эти люди в штатском, стали страшнее преступников, от преступников знаешь что ждать, а от этих нет, как таких земля полудурков носит, они не то что балласт для общества, так они балласт для всей земли, совершенно ненужный био продукт, хотел бы на их матерей посмотреть
Адказаць
и... , 15:50, 16.01      -   +20   +  
нет слов... бандитские методы... хамство и бескультурье...
бесподобно "сверхсправедливая" судебная система ...
процветающее лжесвидетельствование ... и как им кошмары по ночам не снятся..
ну ясно после них самих хоть потоп,
а ведь потомкам аж до 7го колена отвечать придётся за эти "добрые" поступки ...


Адказаць
жужа, 16:35, 16.01      -   +5   +  
Еще 1 пример слишком легковерного и несерьезного отношения к своим противникам. Если уж и заниматься активистской деятельностью в современной РБ, то нужно стремиться максимально себя обезопасить и работать в подполье.
Адказаць
моя страна - моя боль., 18:30, 16.01      -   +12   +  
Менты! Сколько можно доказывать , что вы без мозгов. Люди в этой стране об этом давно знают, а что после 19 декабря 2010года даже и не заморачиваются. Разве, что вас жаль, как неизлечимых.
Адказаць
Коля, 18:38, 16.01      -   +10   +  
Армия "фюрера" верна своему шефу и традициям !
Адказаць
странник, 20:36, 16.01      -   +3   +  
Суд конечно не станет на твою сторону. Да и суда то сегодня в Беларуси сегодня нет. Но обжаловать конечно же нужно. А то ведь они считают, если не обжаловал, то признал, что виновен. Правда обжаловать сможет только хороший юрист или же опытный правозащитник.
Адказаць
тутэйшы, 20:46, 16.01      -   +3   +  
Смерць акупантам!!!
Адказаць
GenadZZZ, 23:25, 16.01      -   +3   +  
Ну з мянтамі ўсё зразумела - паскуды ад прыроды. Але за суддзяў крыўдна. Любы суддзя - хто больш, прафесійны, хто менш - апрыёры прафесіянал высокага ўзроўню, эліта, так бы мовіць.Трэба шмат вучыцца, адукоўвацца, працаваць каб быць суддзёй. Але без прынцыпаў і гонару - гэта напроўст адукаваныя падлы.
Адказаць
 

Напісаць каментар

E-mail не будзе апублікаваны

Каментар будзе апублікаваны пасля праверкі мадэратарам

Loading...

          Новости партнеров


Loading...



Надвор'е ў Беларусі

   21.10   22.10 
Брэст Небольшой дождь+12
+6
Возможен дождь+12
+3
Віцебск Небольшой дождь+9
-2
Небольшая облачность+1
-6
Гомель Небольшой дождь+13
+4
Возможен дождь+5
-3
Гродна Возможен дождь+12
+6
Возможен дождь+7
+1
Мінск Небольшой дождь+12
+1
Небольшая облачность+3
-4
Магілёў Небольшой дождь+11
-1
Небольшая облачность+2
-5

Курсы валют Нацыянальнага банка

Валюта  21.10.14  22.10.14
EUR13 600,0013 700,00
USD10 670,0010 680,00
RUB261,00260,50

Меркаванне


Памяти всех

Памяти всех

Ирина Халип

Побег из минской тюрьмы

Побег из минской тюрьмы

Дмитрий Дрозд

Лукашэнка як Гіркін

Лукашэнка як Гіркін

Наталля Радзіна

Белорусское «поле чудес»

Белорусское «поле чудес»

Александр Томкович

Майра Мора яднае беларусаў

Майра Мора яднае беларусаў

Уладзімір Халіп



Учора на сайце:

наведвальнікаў 369061
праглядаў 2002281

Папулярныя навіны

«Шедевральное» фото: В ДНР отгуляли свадьбу Ляля «Крыса» с Васькой «Болтом» (103318)

17.10, 12:36, — Украіна

Ля берагоў Швэцыі тоне расейская падводная лодка? (74958)

19.10, 9:12, — Еўропа

ДМК зрабіў больш жорсткім увоз тавараў для асабістага карыстання (68219)

17.10, 11:30, — Грамадства

Фотарэпартаж з Драздоў: як жывуць беларускія VIPы (58096)

16.10, 13:17, — Грамадства

Лукашэнка: 400 тысяч утрыманцаў трэба прымусіць працаваць імем рэвалюцыі (51745)

20.10, 13:31, — Грамадства

Дыктатар: Не трэба мяне напружваць што да Крыму (48025)

17.10, 12:11, — Палітыка

Няёмкая сустрэча з Парашэнкам: Пуцін церабіў пінжак і ўздыхаў (Відэа) (45408)

17.10, 17:42, — Украіна

Фотафакт: Двойчы «пахаваная» снайперка з Барысава на мітынгу ў Маскве (38174)

18.10, 18:30, — Украіна

Выведка ФРГ: «Боінг» у Данбасе збілі прарасейскія тэрарысты (35271)

19.10, 12:47, — Еўропа

Лукашенко: Все мы вышли из дерьма (Аудио) (32575)

18.10, 9:28, — Палітыка

пн аў ср чц пт сб нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Старая версія сайта

Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь:

"Артыкул 34. Грамадзянам Рэспублiкi Беларусь гарантуецца права на атрыманне, захоўванне i распаўсюджванне поўнай, дакладнай i своечасовай iнфармацыi аб дзейнасцi дзяржаўных органаў, грамадскiх аб'яднанняў, аб палiтычным, эканамiчным, культурным i мiжнародным жыццi, стане навакольнага асяроддзя..."

Падпіска

       

Пакіньце Ваш e-mail: