banner1 banner1 banner1

16.01.2013

Уладзімір Лемеш: Міліцыя не адпускала нават пасля суда 13

15:15, — Палітыка

Уладзімір Лемеш: Міліцыя не адпускала нават пасля суда

Аштрафаваны судом Першамайскага раёна горада Менска актывіст «Еўрапейскай Беларусі» распавёў пра акалічнасці свайго затрымання....

Каментары

Gleb, 15:25, 16.01      -   +22   +  
Сабаки!!! Ничего, "ничто не вечно под луной"....
Адказаць
Миша, 15:37, 16.01      -   +17   +  
Читая подобное
Что страшно...
Это становится нормой..
И конца всему этому произволу не видно
Адказаць
Ирина, 15:41, 16.01      -   +18   +  
Почему Владимир не потребовал адвоката. или это в тех условиях было не возможно?А судьям не снятся по ночам кошмары?Про спецназ не говорю, мозги все равно отбиты.
Адказаць
Дмитрий, 15:41, 16.01      -   +21   +  
Суки правят беспредел ...
Адказаць
2013, 15:41, 16.01      -   +20   +  
гестапауцы працуюць
Адказаць
pingvin, 15:46, 16.01      -   +33   +  
эти люди в штатском, стали страшнее преступников, от преступников знаешь что ждать, а от этих нет, как таких земля полудурков носит, они не то что балласт для общества, так они балласт для всей земли, совершенно ненужный био продукт, хотел бы на их матерей посмотреть
Адказаць
и... , 15:50, 16.01      -   +20   +  
нет слов... бандитские методы... хамство и бескультурье...
бесподобно "сверхсправедливая" судебная система ...
процветающее лжесвидетельствование ... и как им кошмары по ночам не снятся..
ну ясно после них самих хоть потоп,
а ведь потомкам аж до 7го колена отвечать придётся за эти "добрые" поступки ...


Адказаць
жужа, 16:35, 16.01      -   +5   +  
Еще 1 пример слишком легковерного и несерьезного отношения к своим противникам. Если уж и заниматься активистской деятельностью в современной РБ, то нужно стремиться максимально себя обезопасить и работать в подполье.
Адказаць
моя страна - моя боль., 18:30, 16.01      -   +12   +  
Менты! Сколько можно доказывать , что вы без мозгов. Люди в этой стране об этом давно знают, а что после 19 декабря 2010года даже и не заморачиваются. Разве, что вас жаль, как неизлечимых.
Адказаць
Коля, 18:38, 16.01      -   +10   +  
Армия "фюрера" верна своему шефу и традициям !
Адказаць
странник, 20:36, 16.01      -   +3   +  
Суд конечно не станет на твою сторону. Да и суда то сегодня в Беларуси сегодня нет. Но обжаловать конечно же нужно. А то ведь они считают, если не обжаловал, то признал, что виновен. Правда обжаловать сможет только хороший юрист или же опытный правозащитник.
Адказаць
тутэйшы, 20:46, 16.01      -   +3   +  
Смерць акупантам!!!
Адказаць
GenadZZZ, 23:25, 16.01      -   +3   +  
Ну з мянтамі ўсё зразумела - паскуды ад прыроды. Але за суддзяў крыўдна. Любы суддзя - хто больш, прафесійны, хто менш - апрыёры прафесіянал высокага ўзроўню, эліта, так бы мовіць.Трэба шмат вучыцца, адукоўвацца, працаваць каб быць суддзёй. Але без прынцыпаў і гонару - гэта напроўст адукаваныя падлы.
Адказаць
 

Напісаць каментар

E-mail не будзе апублікаваны

Каментар будзе апублікаваны пасля праверкі мадэратарам

Loading...

          Новости партнеров


Loading...



Надвор'е ў Беларусі

   25.10   26.10 
Брэст Солнечно+5
-3
Солнечно+8
-2
Віцебск Небольшая облачность0
-5
Ясно+4
-3
Гомель Ясно+3
-6
Солнечно+5
-4
Гродна Солнечно+4
-3
Солнечно+7
-1
Мінск Ясно+2
-5
Солнечно+5
-3
Магілёў Ясно+1
-6
Солнечно+4
-4

Курсы валют Нацыянальнага банка

Валюта  25.10.14  26.10.14
EUR13 520,0013 520,00
USD10 690,0010 690,00
RUB255,50255,50

Меркаванне


Хто гаспадар на імперскім базары?

Хто гаспадар на імперскім базары?

Уладзімер Халіп

Памяти всех

Памяти всех

Ирина Халип

Побег из минской тюрьмы

Побег из минской тюрьмы

Дмитрий Дрозд

Лукашэнка як Гіркін

Лукашэнка як Гіркін

Наталля Радзіна

Белорусское «поле чудес»

Белорусское «поле чудес»

Александр Томкович



Учора на сайце:

наведвальнікаў 276401
праглядаў 1671058

Папулярныя навіны

Ля берагоў Швэцыі тоне расейская падводная лодка? (78030)

19.10, 9:12, — Еўропа

Лукашэнка: 400 тысяч утрыманцаў трэба прымусіць працаваць імем рэвалюцыі (53477)

20.10, 13:31, — Грамадства

Лідзія Ярмошына - Еўразвязу: Ды пайшлі вы, Лукашэнка - мой кандыдат (45691)

22.10, 17:08, — Палітыка

«Дармаеды» будуць плаціць штраф $1000 у год? (41599)

24.10, 9:22, — Грамадства

Фотафакт: Двойчы «пахаваная» снайперка з Барысава на мітынгу ў Маскве (39021)

18.10, 18:30, — Украіна

Супрацоўнік ДАІ «падрэзаў» кіроўцу і матам прыгразіў пазбавіць яго пасведчання (38685)

23.10, 14:48, — Аўто

МУС ужо прыдумала, каго запісаць у «дармаеды» (37913)

22.10, 15:16, — Грамадства

Выведка ФРГ: «Боінг» у Данбасе збілі прарасейскія тэрарысты (35766)

19.10, 12:47, — Еўропа

Аляксей Мацука: сепаратыстам у Беларусі камфортна (33433)

23.10, 12:17, — Інтэрв'ю

Лукашенко: Все мы вышли из дерьма (Аудио) (33404)

18.10, 9:28, — Палітыка

пн аў ср чц пт сб нд
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Старая версія сайта

Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь:

"Артыкул 34. Грамадзянам Рэспублiкi Беларусь гарантуецца права на атрыманне, захоўванне i распаўсюджванне поўнай, дакладнай i своечасовай iнфармацыi аб дзейнасцi дзяржаўных органаў, грамадскiх аб'яднанняў, аб палiтычным, эканамiчным, культурным i мiжнародным жыццi, стане навакольнага асяроддзя..."

Падпіска

       

Пакіньце Ваш e-mail: