banner1 banner1 banner1

12.02.2013

Навошта Майра Мора сустракалася з Купчынай? 8

15:01, — Палітыка

Навошта Майра Мора сустракалася з Купчынай?

Намеснік міністра замежных спраў Алена Купчына правяла сустрэчу з кіраўніком прадстаўніцтва Еўразвяза ў Беларусі Майрай Морай....




Каментары

hoczun, 15:16, 12.02      -   +45   +  
ну...я бы сказал так - уж лучше бы никто чем абы кто
Адказаць
Андрей. Страна Беларусов, 15:31, 12.02      -   +27   +  
ЕС и США, никаких исключений быть не может: разве Вам непонятно, что лукавшенко и его прихвостни очень мечтают, чтобы всё вернулось к тому времени, когда лукавшенко и холуи разъезжали по заграницам и "отдыхали" "чэсна", уничтожая Беларусов в тюрьмах и лагерях!!!
С лукавшенковским режимом никаких переговоров и послаблений, только Санкции самые жёсткие и беЗкомпромиссные!!!
Адказаць
старик, 15:32, 12.02      -   +21   +  
Ссколько можно голодать эту кость.
Адказаць
шут, 15:43, 12.02      -   +26   +  
«Кто-то должен представлять Беларусь на саммите со стороны властей. Так уж лучше Макей, чем сам Лукашенко…»
Ну у ж если кто лучше, то пусть это будет , например, Липкович... и санкций нет и поржать можно будет над отчетом...
Адказаць
maybah, 16:27, 12.02      -   +15   +  
что макей, что любой бомж-результат будет одинаков
Адказаць
мат, 20:16, 12.02      -   +4   +  
Не, бомж более представительно и результативно.
Адказаць
есть такой человек, 16:41, 12.02      -   +27   +  
Пусть Беларусь представляет Санников.
Опытный дипломат.
Уважаемый белорусами человек.
Адказаць
Сеня, 16:55, 12.02      -   +8   +  
Я знаю, зачем они встречались.
Сайра уговаривала нашу тетю не дружить с Путиным, обещала свободный въезд в Париж.
Адказаць
 

Напісаць каментар

E-mail не будзе апублікаваны

Каментар будзе апублікаваны пасля праверкі мадэратарам



Меркаванне


Рыжы

Рыжы

Зміцер Дашкевіч

Танкавы прарыў у мінулае стагоддзе

Танкавы прарыў у мінулае стагоддзе

Уладзімір Халіп

Чиновники, не позорьтесь!

Чиновники, не позорьтесь!

Ирина Халип

Путин стал вторым. И последним

Путин стал вторым. И последним

Юрий Фельштинский

Предвыборный маскарад

Предвыборный маскарад

Татьяна Новикова



Учора на сайце:

наведвальнікаў 337783
праглядаў 2262434

Папулярныя навіны

Политолог: Порошенко нанес сокрушительный удар по Кремлю (77256)

24.01, 19:17, — Украіна

Беларускае войска рыхтуецца да вайны (74631)

24.01, 19:23, — Грамадства

У Беларусі масава прызываюць ваеннаабавязаных (73698)

25.01, 21:11, — Палітыка

Не пойдет на уступки – будет война (72967)

20.01, 10:53, Виталий Портников, haqqin.az — Украіна

Подробности удара сил АТО: центр радиоперехвата ГРУ уничтожен, выжившие уходят из Донецка (63369)

20.01, 17:05, — Украіна

Барыс Жаліба: Курс даляра дасягне 18-20 тысяч рублёў (53664)

21.01, 18:21, — Эканоміка

Пакупнікі «Кароны» скардзяцца на новую «фішку» гіпермаркета (49284)

25.01, 12:37, — Грамадства

Фотафакт: 2 даляры ў Беларусі (49211)

20.01, 17:00, — Эканоміка

Донецкий журналист: Российские террористы прокололись, сообщив, что в остановку попала мина (48231)

22.01, 16:36, — Украіна

Чиновники, не позорьтесь! (47624)

23.01, 13:01, Ирина Халип — Меркаванне

пн аў ср чц пт сб нд
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Старая версія сайта

Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь:

"Артыкул 34. Грамадзянам Рэспублiкi Беларусь гарантуецца права на атрыманне, захоўванне i распаўсюджванне поўнай, дакладнай i своечасовай iнфармацыi аб дзейнасцi дзяржаўных органаў, грамадскiх аб'яднанняў, аб палiтычным, эканамiчным, культурным i мiжнародным жыццi, стане навакольнага асяроддзя..."

Падпіска

       

Пакіньце Ваш e-mail: