banner1 banner1 banner1

15.11.2012

Russia wants 2.5 million tons of petrol from Belarus 11

11:40, — Economics

Russia wants 2.5 million tons of petrol from Belarus

Russia named the condition for oil contract for 2013....




Comments

Режим, 11:46, 15.11      -   +14   +  
Вот это по делу!
Reply
357, 11:47, 15.11      -   +8   +  
Ну вот, 2 миллиарда финансирования Лукашенки нарисовалось.

Маловато будет! Маловата! Даёшь 5 мильярдоу по предаплаце!
Reply
Саша обиженный, взгляд его сжиженный., 11:47, 15.11      -   -17   +  
России наверное просто не хватает 2-2.5м тонн светлых нефтепродуктов для собственных нужд. По этому мишка щечки то и надул.
Reply
Плешивый ублюдок, 11:49, 15.11      -   +43   +  
Мы жа у акопах гнили вместе, а вы бянзин, бянзин.......!!!)))) А як жа ж дружба наша, ды любовь..???)))))))) Я ж вас так люблю, особенно гроши ваши...!!!!!!)))))) Эх, тоже жлобы оказывается.....!!!)))))))))
Reply
боец, 12:04, 15.11      -   -3   +  
сецчас наши власти нтвые схемы с растворителями придумают и подпишут всё! Ворюги.
Reply
Olgerd, 12:56, 15.11      -   -4   +  
Дырку вам от бублика а не 2,5 миллиона тон бензина,дурилка лысая-ваш пес и вы в ответе за того,кого приручили
Reply
Опять война?, 14:23, 15.11      -   +1   +  
Лапша на уши
Reply
Николай, 16:13, 15.11      -   +2   +  
Нам этот бензин нафиг не нужен, но салагу учить надо. Вова отыграется от души над зачосом.
Reply
Саша обиженный, взгляд его сжиженный., 16:24, 15.11      -   0   +  
Ну.. пусть сначала отиграется. А пока не отыгрался - пусть объснит своим халопам, почему его постоянно имеет смешно учатый мужичек с игривым (ой то есть с сжиженным) взглядом. думаю сам факт необходимости давать объяснения, отрывает вовца от дел более важных, таких как необнос себя любимого средствами государственной принадлежности.
Reply
Иван, 16:29, 15.11      -   +1   +  
Отыграется, наиграется и простит. Потому что деваться ему не куда. А рядовые мишки недополучать н-ное количество квадратов жилья, деских садов, оборудования в больницу и тп. И ты коля-мыхаил, один из них.
Reply
итр, 17:03, 15.11      -   +4   +  
Растворители и разбавители цибрила шайка луки, а бензин оттдавать белорусам.
Reply
 

Write your comment

E-mail won't be published

Comment will be published after modertor checks it



Ukraine

15:53  EU Council to approve new sanctions against Crimea

13:02  Ukrainian journalist to Putin: "When will you stop punitive operation in eastern Ukraine?"

12:30  Merkel: Russia doesn’t respect Ukraine sovereignty, so sanctions inevitable

16:46  Arseniy Yatsenyuk: Nuclear weapons in the Crimea are a challenge against the whole world

16:32  President Komorowski: Poland ready to help Ukraine by supplying it with arms

15:57  Meeting of Tripartite Group on Donbas scheduled for Sunday

14:08  Turchynov says Russia may start continental war

12:25  Poland sends two humanitarian convoys to east Ukraine

8:53  Giga Bokeria: Ukraine showed how to break free from Russia's influence

8:36  Poroshenko and Biden discuss US support for Ukraine

Next

Exchange Rates of the National Bank

Валюта  18.12.14  19.12.14
EUR13 590,0013 390,00
USD10 880,0010 890,00
RUB163,00184,00

Opinion


Luhansk-born KGB officer against Charter-97

Luhansk-born KGB officer against Charter-97

Natallia Radzina

Shifts in market to shift power

Shifts in market to shift power

Ales Charniakovich

You’ve taken the right way, comrades!

You’ve taken the right way, comrades!

Valiantsin Stefanovich

Is it not the late 30s?

Is it not the late 30s?

Tatstsyana Novikava

In everyone’s memory

In everyone’s memory

Irina Khalip

Interview


Eduard Lobau: I want to serve in army of free democratic Belarus

Eduard Lobau: I want to serve in army of free democratic Belarus

Andriy Parubiy: FSB will act in Belarus much faster than in Ukraine

Andriy Parubiy: FSB will act in Belarus much faster than in Ukraine

Stanislau Shushkevich: I am happy man

Stanislau Shushkevich: I am happy man

Olga Romanova: Russia's war of clans

Olga Romanova: Russia's war of clans

Yuri Krylach: It is horrible when your president is uneducated and unpleasant person

Yuri Krylach: It is horrible when your president is uneducated and unpleasant person



Yesterday's statistics:

unique visitors 313395
pageviews 2164879

Popular news

Euro tops 100 Russian rubles, dollar hits 80 rubles (101616)

16.12, 15:43, — Economics

Dollar reaches Br11,500, no foreign cash in currency exchange offices (67737)

18.12, 16:08, — Economics

Russia can ask Lukashenka to leave his post (57111)

18.12, 15:51, — Politics

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Old site version

Subscribe in English

Enter your email address: