banner1 banner1 banner1

16.11.2012

Political prisoner Vaskovich cannot receive books in prison 7

10:56, — Politics

Political prisoner Vaskovich cannot receive books in prison

Yuheny Vaskovich wrote it in a letter to his grandmother....

Comments

Валерия, 11:08, 16.11      -   +6   +  
Материииииииииииииииииииии!!!!! АУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ
Reply
патрыёт, 11:27, 16.11      -   +5   +  
Они(в смысле тюремщики) бы и рады парню книгу подогнать,но
во- первых тюремная библиотека составлена св строгом соответствии с рекомендациями бывшего надзирателя,которого по состоянию психического здоровья в президенты определили,а потому книг нет,одни книжки с картинками.Чипполино-самая труднаяиз них для восприятия(лукашенка один одолел,как старейший знакомый скорыны питерского)
во-вторых- заказать не могут,т.к. название не запоминают...
Reply
дачка партызана, 14:11, 16.11      -   +5   +  
вот уроды...мало того что парня прессуют, так и рвут сердце бабушке, сволочи
Reply
Чегеварвар, 16:11, 16.11      -   +4   +  
не можа атрымаць яцвяжска-англійскі слоўнік, які ўжо не першы раз адсылае назад адміністрацыя турмы
===================================================================
Вядома, што яцьвяжска-ангельскі слоўніу ну АНІЯК ня можа падарваць лукавую ыканоміку ці нанесьці якую-небудзь шкоду начальніку турмы.
Упэўнены, што такіх ТУПЫХ абмежавальных загадаў нават папаколі не дадумаўся даваць.
У гэтым - чыстая схільнасьць начальніка турмы да садызму: нават калі няма падставы, усё роўна зрабіць шкоду; пазбавіць таго, на што чалавек разьлічвае, што можа даставіць яіу задавальненьне.
У сваю чаргу гэты вертухай атрымоўвае асалоду ад чужога гора - гора і Яўгена, і ягонай бабулі.
МРАЗЬ.
Прыйдзе час і гэты вычварэнец да свайго скону ня ўбачыць нават туалетнай паперы.
Reply
хася, 20:03, 16.11      -   +3   +  
Женя, я и мои родные молимся за тебя!! Час истины и час отмщения всё равно настанет.Будьте вы прокляты лукабандюганы вместе со своими детьми, если ничего нет человеческого в ваших поступках по отношению к нашим детям. Система уже разваливается и ничего уже вас не спасёт.
Reply
свобода, 20:15, 16.11      -   +3   +  
А парень-то светлый какой! Умница и твердый, как кремень - не сломать.
Reply
Бабуля, 23:00, 16.11      -   +1   +  
Напэўна, той слоўнік дэстабілізіруе абстаноўку у турме, таму яго так баяцца каты...
Reply
 

Write your comment

E-mail won't be published

Comment will be published after modertor checks it

Loading...

          Новости партнеров


Loading...



Exchange Rates of the National Bank

Валюта  30.08.14  31.08.14
EUR13 740,0013 740,00
USD10 430,0010 430,00
RUB282,50282,50

Opinion


Kolkhoz boomerang

Kolkhoz boomerang

Natallia Radzina, Gazeta Wyborcza

Recruitment

Recruitment

Jauhien Skrabiec

Stop kissing dictators’ hands

Stop kissing dictators’ hands

Natallia Radzina

Who has benefits from holiday?

Who has benefits from holiday?

Mania Myshkavets

Occupation of Belarus starts with parade

Occupation of Belarus starts with parade

Uladzimir Khalip

Belarusian Weather Forecast

   30.08   31.08 
Brest Возможен дождь+22
+11
Небольшая облачность+23
+14
Vitebsk Небольшая облачность+17
+7
Небольшой дождь+17
+7
Homel Ясно+22
+12
Возможен дождь+22
+11
Hrodna Возможен дождь+18
+9
Небольшая облачность+21
+12
Minsk Ясно+21
+11
Возможен дождь+19
+9
Mahilou Небольшая облачность+19
+11
Небольшой дождь+19
+9



Yesterday's statistics:

unique visitors 385974
pageviews 2215907

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Old site version

Subscribe in English

Enter your email address: