banner1 banner1 banner1

2.11.2012

Anastasia Palazhanka: We cannot find Dashkevich 10

17:07, — Politics

Anastasia Palazhanka: We cannot find Dashkevich

None of prisons confirm the arrival of the Young Front leader....

Comments

Гражина, 17:13, 2.11      -   +54   +  
Озверевший садист и его шакалистая кодла - это понятно....
Ну а где запросы населения, где депутатские запросы, где запросы правозащитников?
Мы например отправили в посольство РБ запрос о местонахождении и самочувствии политических заключенных. И лично от себя и от имени общественных организаций. Это "заграница".
А дома? Одна Наста бегает по ментовкам?
Вероятно двух расстрелянных невиновных беларусам мало...
Reply
2222, 17:44, 2.11      -   +31   +  
Господи, помоги этим людям выстоять. Сохранить веру и здоровье.
Reply
Чегеварвар, 17:52, 2.11      -   +32   +  
Як такое магчэма ў 21 стагодзьдзі, ў адной з эурапэйскіх краінаў?
Нявінна пакараны чалавек, церпячы страшэнныя пакуты, пазбаўлены нават самых мінімальных чалавечых правоў, якога сістэма "надзейна" штодзённа ахоўвае, - зьнікае
Як можна за кароткі па гістарычным меркам тэрмін - 18 год знішчыць усё? За савецкім часам такога бызьмежжа не назіралася, а калгасны цар нават дзікунства савецкай "выправленчай" сістэмы узьвёў у такую ступень, што сёньняшні ўзровень у турмах - гэта Камбоджа 50-х гадоў.
Куды не зірні - паўсюль пляма. Пасярод Эўропы - пляма. Ня ведаю, як зараз, а летась Нокія не рабіла спадарожнікавыя мапы толькі для Беларусі - белая пляма на сайце.
Мапа краінаў, дзе няма сьмяротнага пакараньня - толькі Беларусь плямаю.
Мапа краінаў, дзе мова тытульнай нацыі знаходзіцца пад пагрозай зьнікненьня з планэты - Беларусь зноў у выглядзе плямы.
Царок сваімі калгаснымі намаганьнямі выкрэсьлівае дзесяцімільённы народ з паўнавартаснага жыцьця, адштурхоўвае усіх нас ад цывілізацыі, а цывілізацыю адштурхоўвае ад нас.
Сам ёсьць чалавеканенавіснікам (пра што сьведчыць і гэты артыкул), усімі сваімі дзеяннямі і словамі выклікае варожасьць паміж людзьмі і краінамі.
Пакутуем мы. А ён як жыў па-царску (у яго калгасным разуменьні царскай раскошы), так і жыве, і вораг роду чалавецкага (таксама чалавеканенавіснік), ніяк яго ня прыбярэ у сваю цёплую пякельную кампанію.
Сум, боль, сьмерць - колькім людзям ён прынёс пакуты, а ніяк яму не адальюцца людзкія сьлёзы.
І ўсё яму мала. Калі ўжо нап'ецца людзкім горам?
Анічога, акрамя нянавісьці выклікаць ня можа ані ён сам, ані тыя, хто чалавеканенавісніку служыць.
Нап'юцца.
Reply
alex, 17:55, 2.11      -   +6   +  
Он может оказаться в Магилёве.
Удачи и терпения Вам, ребята!
Reply
azhbeta, 18:23, 2.11      -   +24   +  
"Як можна верыць у Бога, калі ён такое дапусціў? Як можна верыць у народ свой, калі ён такое сцярпеў?" (У.Караткевіч).
Reply
dziadzka z-pad Wilni, 21:18, 2.11      -   +5   +  
Маразі... За ўсё прыдзецца адказаць, не перад людзьмі, то перад Богам!..
Reply
tan, 21:24, 2.11      -   +2   +  
Як можна верыць у Бога, калі ён такое дапусціў?
Reply
леонид4624, 22:42, 2.11      -   +1   +  
tan----хочу вам сказать---гасподь наделил человека ответственностью за землю--и эта ответственность заключена в ограничении--то есть наложено вето---что означает закон природы---гасподь не давал нам прав уничтожать все вокруг себя---но человек решил стать богом и начал творить зло--которое с каждым днем все разрастается--что мы с вами сегодня едим---гнно модефицированный продукт---и как это отражается на наследственности---примеров можно приводить очень много но этоничего не даст нам пока мы все не осазнаем что впустили в себя грех поверив лживым обещаниям--одног--решили что за нас кто то сделает нашу работу по благоустройству нашего дома--скажу вам да за нас сделают такую работу--но у нас не будет нашего дома--смотрите как мы все гонимся за импортом и чем все это заканчивается для нас--дети в онкологиях а гос сми тв молчит---сокращается численность народа а гос сми тв мол все хорошо --мол завтра хорошо будем жить--а я вам скажу одно завтра не наступило---есть сегодняшний день и судьба молодого человека--я думаю их таких судеб очень много но они нам неизвестны---tan---и еще скажу это не бог творит такон зло--это наше с вами равнодушие и непонимание---поэтому стоит переосмыслить прошедший день--что бы определить сегодняшний--и что бы наступило светлое будущее завтрешнего дня--
Reply
mila, 0:19, 3.11      -   +1   +  
Бог дал людям свободу действий, правда, потом за каждое действие нужно держать ответ.
Reply
noname, 17:23, 3.11      -   +2   +  
Я устал боятся. Дашкевич пример для всех христиан! Храни вас ГОСПОДЬ!
Reply