banner1 banner1 banner1

20.11.2012

Ales Byalyatski receives letters of support from around the world 8

16:54, — Politics

Ales Byalyatski receives letters of support from around the world

A human rights activist has no time to answer all letters....




Comments

Землячка, 17:08, 20.11      -   +10   +  
Алесь, Вы стали разменной монетой нашего режима в противостоянии Европы и России.
В общем то как и вся наша страна и наш народ.
Сил Вам и здоровья!
Вы олицетворяете собой Беларусь!
Ваша судьба -маленькое отражение того, что происходит с нашей страной в целом!
Reply
Василий, Сергиев Посад, 9:35, 21.11      -   0   +  
С какой стати все что ни попадя причастно к противостоянию Европы и России?
И вообще, мы не против Европы, мы против некоторых европейских "ценностей", типа двойных стандартов, насаждения педерастии и прочего подобного, против пещерного русофобства.
С дедушкой своим сами разбирайтесь, не надо Россию приплетать.
Reply
Землячка, 19:53, 21.11      -   +1   +  
Сдача наших оппозиционеров в Литвой и Польшей -звенбя одной цепи.
Прошу прощения , если Вы не в курсе...
О, К?
Reply
Чегеварвар, 17:37, 20.11      -   +5   +  
Алесь Бяляцкі і Зьміцер Дашкевіч, нават ведаючы, праз што ім давядзецца прайсьці (бо Алесь - праваабаронца, і не па чутках ведаў, што такое турма, а Зьміцер - атрымаў прапанову з'ехаць, ўжо не адзін раз спытаўшы ўсе жахі катаваньняў, сьмерць маці ды хваробу бацькі) - і ўсё роўна не пагадзіліся пакінуць Беларусь.
Недасягальнай вышыні людзі й сапраўдныя патрыёты Радзімы.
Нізкі паклон.

P.S.
Цікава, ці здольны на пакуты за Радзіму хаця-б адзін прыхільнік папыколі і чырвона-зялёнай анучы, партрэтаў нелюдзей ульянава й джугашвілі, вядучыя ура-патрыятычных перадач ці тыя, хто штодзённа клянуцца "служу рэзідэнту", тыя, што лічаць свайго куміра з "вышебога"?
Reply
Genadz, 22:05, 20.11      -   +3   +  
CВАБОДУ БЯЛЯЦКАМУ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
Genadz, 22:09, 20.11      -   +3   +  
Калі ж надыдзе дзень, калі Алесь перадасць сваё месца на нарах другому Шурыку!
Reply
Руслан, 22:28, 20.11      -   +3   +  
Вельмi удячны "вясне",а так сама Алесю, турбуюся за яго.
Reply
Ламифрансэ - Франция , 10:13, 21.11      -   +2   +  
Для международного человека, международной солидарности. Это нормально. Свобода для него! Благодаря ему, весь мир смотрит на Белоруссию. Никто его не забывает. Свобода для него и других невиновных политических заключенных!
Reply
 

Write your comment

E-mail won't be published

Comment will be published after modertor checks it



Exchange Rates of the National Bank

Валюта  19.12.14  20.12.14
EUR13 390,0013 390,00
USD10 890,0010 890,00
RUB184,00184,00

Opinion


Luhansk-born KGB officer against Charter-97

Luhansk-born KGB officer against Charter-97

Natallia Radzina

Shifts in market to shift power

Shifts in market to shift power

Ales Charniakovich

You’ve taken the right way, comrades!

You’ve taken the right way, comrades!

Valiantsin Stefanovich

Is it not the late 30s?

Is it not the late 30s?

Tatstsyana Novikava

In everyone’s memory

In everyone’s memory

Irina Khalip



Yesterday's statistics:

unique visitors 402111
pageviews 2651021

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Old site version

Subscribe in English

Enter your email address: