banner1 banner1 banner1

20.11.2012

Ales Byalyatski receives letters of support from around the world 8

16:54, — Politics

Ales Byalyatski receives letters of support from around the world

A human rights activist has no time to answer all letters....

Comments

Землячка, 17:08, 20.11      -   +10   +  
Алесь, Вы стали разменной монетой нашего режима в противостоянии Европы и России.
В общем то как и вся наша страна и наш народ.
Сил Вам и здоровья!
Вы олицетворяете собой Беларусь!
Ваша судьба -маленькое отражение того, что происходит с нашей страной в целом!
Reply
Василий, Сергиев Посад, 9:35, 21.11      -   0   +  
С какой стати все что ни попадя причастно к противостоянию Европы и России?
И вообще, мы не против Европы, мы против некоторых европейских "ценностей", типа двойных стандартов, насаждения педерастии и прочего подобного, против пещерного русофобства.
С дедушкой своим сами разбирайтесь, не надо Россию приплетать.
Reply
Землячка, 19:53, 21.11      -   +1   +  
Сдача наших оппозиционеров в Литвой и Польшей -звенбя одной цепи.
Прошу прощения , если Вы не в курсе...
О, К?
Reply
Чегеварвар, 17:37, 20.11      -   +5   +  
Алесь Бяляцкі і Зьміцер Дашкевіч, нават ведаючы, праз што ім давядзецца прайсьці (бо Алесь - праваабаронца, і не па чутках ведаў, што такое турма, а Зьміцер - атрымаў прапанову з'ехаць, ўжо не адзін раз спытаўшы ўсе жахі катаваньняў, сьмерць маці ды хваробу бацькі) - і ўсё роўна не пагадзіліся пакінуць Беларусь.
Недасягальнай вышыні людзі й сапраўдныя патрыёты Радзімы.
Нізкі паклон.

P.S.
Цікава, ці здольны на пакуты за Радзіму хаця-б адзін прыхільнік папыколі і чырвона-зялёнай анучы, партрэтаў нелюдзей ульянава й джугашвілі, вядучыя ура-патрыятычных перадач ці тыя, хто штодзённа клянуцца "служу рэзідэнту", тыя, што лічаць свайго куміра з "вышебога"?
Reply
Genadz, 22:05, 20.11      -   +3   +  
CВАБОДУ БЯЛЯЦКАМУ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
Genadz, 22:09, 20.11      -   +3   +  
Калі ж надыдзе дзень, калі Алесь перадасць сваё месца на нарах другому Шурыку!
Reply
Руслан, 22:28, 20.11      -   +3   +  
Вельмi удячны "вясне",а так сама Алесю, турбуюся за яго.
Reply
Ламифрансэ - Франция , 10:13, 21.11      -   +2   +  
Для международного человека, международной солидарности. Это нормально. Свобода для него! Благодаря ему, весь мир смотрит на Белоруссию. Никто его не забывает. Свобода для него и других невиновных политических заключенных!
Reply