banner1 banner1 banner1

11.12.2012

«Белсат» отметил юбилей фотографии 9

8:15, — Общество

В Варшаве подвели итоги первых пяти лет работы независимого белорусского телеканала....

Комментарии

друг, 9:19, 11.12      -   +14   +  
Поздравляю! Вы вносите свою посильную лепту в борьбе с режимом. Успехов в будущем!
Ответить
Чегеварвар, 10:05, 11.12      -   +11   +  
Я таксама далучаюся да віншаваньня ўсіх-усіх супрацоўнікаў "Белсату".
Шчырая падзяк і за дакумэнтальныя фільмы, і за "Моўнік", і за вельмі цікавы цыкл гістарычных перадач, і, натуральна, за дзіцячыя мульцікі-серыялы на беларускай мове.
За гэтыя 5 год вы зрабілі, без перабольшваньня, для беларусаў і Беларусі нашмат болей, чым усе лукАвыя дзяржаўныя каналы за 18 год свайго існаваньня.
Цікавыя суразмоўцы, якіх хочацца слухаць (Пазьняк, Усаў, Калінкіна і г.д.), выдатныя вядучыя, ВЫДАТНАЯ, ЖЫВАЯ мова, у адрозьненьне ад той калькі з расейскай канцыяршчыны, што ўжываецца на БТ.
Дзякуй вам шчыра за павольнае, але цьвёрдае адраджэньне беларускасьці.
Выза кароткі тэрмін сталі, бясспрэчна, лепшым беларускім каналам.
ВІНШУЮ!!!
Ответить
Денис, 10:37, 11.12      -   +4   +  
Белсат супер, вы у меня стоите под номером 1 в списке каналов. Всех с юбилеем и так держать!
Ответить
во как, 10:43, 11.12      -   +3   +  
Са святам!
Ответить
папагена, 10:44, 11.12      -   +5   +  
Далучаюся да словаў спадара Чегеварвара. Хацеў таксама падзякаваць за ўраўнаважаную пазіцыю, спрыяючую развіццю Беларусчыны, якая адначасова не адштурхоўвае расейскамоўных беларусаў. Рэжымы надыходзяць і сыходзяць, а мы застаемся тымі ж самымі. Асобныя "дзякі" ад маіх дзяцей :)
Творчых поспехаў і дастатковай матпадтрымкі! :)
Ответить
Валерий, 13:03, 11.12      -   0   +  
Кто мне, придурку, подскажет, как просмотр Белсата настроить. А то тарелка есть, срамота и пошлость (канал PG) и без настроек катит, а "патрэбнага" няма...
Ответить
ViDom, 17:26, 11.12      -   0   +  
На сайте белсата есть вся инфа
Ответить
женщина, 13:14, 11.12      -   0   +  
спасибо что Вы есть!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
Lorik, 17:42, 11.12      -   0   +  
спасибо за Белсат!!!!! Вы - молодцы!!! Вы-нужные!!!!
Ответить
 

Написать комментарий

E-mail не будет опубликован

Комментарий будет опубликован после проверки модератором

Loading...

          Новости партнеров


Loading...



Погода в Беларуси

   31.10   01.11 
Брест Возможен дождь+7
+1
Облачно+8
+2
Витебск Возможен дождь+4
-1
Небольшая облачность+5
-3
Гомель Возможен дождь+7
0
Возможен дождь+5
-3
Гродно Возможен дождь+8
+1
Возможен дождь+8
+3
Минск Туман+6
0
Облачно+6
-2
Могилев Возможен дождь+5
-1
Облачно+6
-4

Курсы валют Национального банка

Валюта  30.10.14  31.10.14
EUR13 650,0013 480,00
USD10 710,0010 710,00
RUB251,50247,00

Мнение


Кто хозяин на имперском базаре?

Кто хозяин на имперском базаре?

Владимир Халип

Памяти всех

Памяти всех

Ирина Халип

Побег из минской тюрьмы

Побег из минской тюрьмы

Дмитрий Дрозд

Лукашенко как Гиркин

Лукашенко как Гиркин

Наталья Радина

Белорусское «поле чудес»

Белорусское «поле чудес»

Александр Томкович



Вчера на сайте:

посетителей 279553
просмотров 1774423

пн вт ср чт пт сб вс
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Старая версия сайта

Конституция Республики Беларусь:

"Статья 34. Гражданам Республики Беларусь гарантируется право на получение, хранение и распространение полной, достоверной и своевременной информации о деятельности государственных органов, общественных объединений, о политической, экономической, культурной и международной жизни, состоянии окружающей среды..."

Подписка

       

Введите ваш e-mail: