banner1 banner1 banner1

11.12.2012

«Белсат» отметил юбилей фотографии 9

8:15, — Общество

В Варшаве подвели итоги первых пяти лет работы независимого белорусского телеканала....

Комментарии

друг, 9:19, 11.12      -   +14   +  
Поздравляю! Вы вносите свою посильную лепту в борьбе с режимом. Успехов в будущем!
Ответить
Чегеварвар, 10:05, 11.12      -   +11   +  
Я таксама далучаюся да віншаваньня ўсіх-усіх супрацоўнікаў "Белсату".
Шчырая падзяк і за дакумэнтальныя фільмы, і за "Моўнік", і за вельмі цікавы цыкл гістарычных перадач, і, натуральна, за дзіцячыя мульцікі-серыялы на беларускай мове.
За гэтыя 5 год вы зрабілі, без перабольшваньня, для беларусаў і Беларусі нашмат болей, чым усе лукАвыя дзяржаўныя каналы за 18 год свайго існаваньня.
Цікавыя суразмоўцы, якіх хочацца слухаць (Пазьняк, Усаў, Калінкіна і г.д.), выдатныя вядучыя, ВЫДАТНАЯ, ЖЫВАЯ мова, у адрозьненьне ад той калькі з расейскай канцыяршчыны, што ўжываецца на БТ.
Дзякуй вам шчыра за павольнае, але цьвёрдае адраджэньне беларускасьці.
Выза кароткі тэрмін сталі, бясспрэчна, лепшым беларускім каналам.
ВІНШУЮ!!!
Ответить
Денис, 10:37, 11.12      -   +4   +  
Белсат супер, вы у меня стоите под номером 1 в списке каналов. Всех с юбилеем и так держать!
Ответить
во как, 10:43, 11.12      -   +3   +  
Са святам!
Ответить
папагена, 10:44, 11.12      -   +5   +  
Далучаюся да словаў спадара Чегеварвара. Хацеў таксама падзякаваць за ўраўнаважаную пазіцыю, спрыяючую развіццю Беларусчыны, якая адначасова не адштурхоўвае расейскамоўных беларусаў. Рэжымы надыходзяць і сыходзяць, а мы застаемся тымі ж самымі. Асобныя "дзякі" ад маіх дзяцей :)
Творчых поспехаў і дастатковай матпадтрымкі! :)
Ответить
Валерий, 13:03, 11.12      -   0   +  
Кто мне, придурку, подскажет, как просмотр Белсата настроить. А то тарелка есть, срамота и пошлость (канал PG) и без настроек катит, а "патрэбнага" няма...
Ответить
ViDom, 17:26, 11.12      -   0   +  
На сайте белсата есть вся инфа
Ответить
женщина, 13:14, 11.12      -   0   +  
спасибо что Вы есть!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
Lorik, 17:42, 11.12      -   0   +  
спасибо за Белсат!!!!! Вы - молодцы!!! Вы-нужные!!!!
Ответить
 

Написать комментарий

E-mail не будет опубликован

Комментарий будет опубликован после проверки модератором



Погода в Беларуси

   27.11   28.11 
Брест Дождь+2
-1
Дождь+2
-1
Витебск Небольшая облачность0
-3
Небольшая облачность0
-3
Гомель Солнечно+4
-4
Солнечно+4
-4
Гродно Дождь со снегом+1
-2
Дождь со снегом+1
-2
Минск Небольшая облачность+1
-2
Небольшая облачность+1
-2
Могилев Ясно+2
-4
Ясно+2
-4

Курсы валют Национального банка

Валюта  27.11.14  28.11.14
EUR13 470,0013 520,00
USD10 800,0010 800,00
RUB233,00227,00

Мнение


Толькі адна дзяржаўная

Толькі адна дзяржаўная

Зміцер Дашкевіч

Стратегическая линия Виганда

Стратегическая линия Виганда

Владимир Халип

Высшая «технология», казалось бы вечная

Высшая «технология», казалось бы вечная

Леонид Моряков

Сланцевая геополитика

Сланцевая геополитика

Алесь Чернякович

В Вологде! – Дзе?!

В Вологде! – Дзе?!

Пётра Мурзёнак



Вчера на сайте:

посетителей 340593
просмотров 1969992

пн вт ср чт пт сб вс
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Старая версия сайта

Конституция Республики Беларусь:

"Статья 34. Гражданам Республики Беларусь гарантируется право на получение, хранение и распространение полной, достоверной и своевременной информации о деятельности государственных органов, общественных объединений, о политической, экономической, культурной и международной жизни, состоянии окружающей среды..."

Подписка

       

Введите ваш e-mail: