banner1 banner1 banner1

11.12.2012

«Белсат» отметил юбилей фотографии 9

8:15, — Общество

В Варшаве подвели итоги первых пяти лет работы независимого белорусского телеканала....

Комментарии

друг, 9:19, 11.12      -   +14   +  
Поздравляю! Вы вносите свою посильную лепту в борьбе с режимом. Успехов в будущем!
Ответить
Чегеварвар, 10:05, 11.12      -   +11   +  
Я таксама далучаюся да віншаваньня ўсіх-усіх супрацоўнікаў "Белсату".
Шчырая падзяк і за дакумэнтальныя фільмы, і за "Моўнік", і за вельмі цікавы цыкл гістарычных перадач, і, натуральна, за дзіцячыя мульцікі-серыялы на беларускай мове.
За гэтыя 5 год вы зрабілі, без перабольшваньня, для беларусаў і Беларусі нашмат болей, чым усе лукАвыя дзяржаўныя каналы за 18 год свайго існаваньня.
Цікавыя суразмоўцы, якіх хочацца слухаць (Пазьняк, Усаў, Калінкіна і г.д.), выдатныя вядучыя, ВЫДАТНАЯ, ЖЫВАЯ мова, у адрозьненьне ад той калькі з расейскай канцыяршчыны, што ўжываецца на БТ.
Дзякуй вам шчыра за павольнае, але цьвёрдае адраджэньне беларускасьці.
Выза кароткі тэрмін сталі, бясспрэчна, лепшым беларускім каналам.
ВІНШУЮ!!!
Ответить
Денис, 10:37, 11.12      -   +4   +  
Белсат супер, вы у меня стоите под номером 1 в списке каналов. Всех с юбилеем и так держать!
Ответить
во как, 10:43, 11.12      -   +3   +  
Са святам!
Ответить
папагена, 10:44, 11.12      -   +5   +  
Далучаюся да словаў спадара Чегеварвара. Хацеў таксама падзякаваць за ўраўнаважаную пазіцыю, спрыяючую развіццю Беларусчыны, якая адначасова не адштурхоўвае расейскамоўных беларусаў. Рэжымы надыходзяць і сыходзяць, а мы застаемся тымі ж самымі. Асобныя "дзякі" ад маіх дзяцей :)
Творчых поспехаў і дастатковай матпадтрымкі! :)
Ответить
Валерий, 13:03, 11.12      -   0   +  
Кто мне, придурку, подскажет, как просмотр Белсата настроить. А то тарелка есть, срамота и пошлость (канал PG) и без настроек катит, а "патрэбнага" няма...
Ответить
ViDom, 17:26, 11.12      -   0   +  
На сайте белсата есть вся инфа
Ответить
женщина, 13:14, 11.12      -   0   +  
спасибо что Вы есть!!!!!!!!!!!!!!!
Ответить
Lorik, 17:42, 11.12      -   0   +  
спасибо за Белсат!!!!! Вы - молодцы!!! Вы-нужные!!!!
Ответить