banner1 banner1 banner1

5.12.2012

Политзаключенный Дедок может получить еще один срок 6

9:49, — Политика

Политзаключенный Дедок может получить еще один срок

Об этом сказал бывший адвокат Павел Сапелко....

Комментарии

пенсионер , 11:02, 5.12      -   +11   +  
Лукашистским поклонникам, бывшим и настоящим: вот и приехали к сталинизму. Из-за безмозглых страдаем. Те кто служит Сипатому - деньги получают. А эти ?...
Ответить
Бенедзікт, 14:00, 5.12      -   +4   +  
Вось і выдатна.
У тым сэнсе выдатна, што будуць дакуманты з прозьвішчамі тых, хто прыйме гэта злачыннае рашэньне...

Усё будзе залічана нягоднікам. Справа для іх не скончыцца толькі Законам аб люстрацыі, яны парушаюць пэўныя артыкулы Крымінальнага Кодэксу - фальсіфікуюць абвінавачваньне.
Ответить
Чегеварвар, 15:27, 5.12      -   +3   +  
Падтрымліваю, шаноўны сп. Бенедзікт, 14:00, 5.12
Столькі дакумэнтаў зь іхнымі "адбіткамі" ды росьпісамі назьбіралася пад час выкананьня мразямі "службовых абавязкаў", што ужо за кароткі час усе не пасьпеюць спаліць, як тую вёску.
Адзначыліся, значыць, чарговыя мразі ў летапісах катаваньнь беларусаў часоў лукашызму.
Ответить
свободный человек, 15:47, 5.12      -   +6   +  
настоящий герой, держись Коля, мы с тобой.
Ответить
ЭДУАРД, 19:52, 5.12      -   +2   +  
Демократии по Лукашенкоски --воры на свободу , политические сгниете на зоне.!!!! Хотят запугать этим народ , что бы не рыпались.... Бандитские методы. И КТО УСОМНИТСЯ ЧТО ВЛАСТЬ ЛУКАВОГО ЭТО НЕ ОПГ??????КАЖДЫЙ!!!!! КТО ПРИНИМАЛ В ЭТОМ УЧАСТИЕ ДОЛЖНЫ БУДУТ ОТВЕТИТЬ НА ВСЕ 100 ЗА ПОДОБНОЕ.....
Ответить
azhbeta, 21:52, 5.12      -   +1   +  
Упэўнена, Лука не выдае пісьмовых загадаў на падобныя дзеянні судзяў, бо ведае, што адказваць прыйдзецца. А гэтых дурачак падстаўляюць і судзяць яны па сваёй ініцыятыве атрымліваецца, ім і адказваць, а хітры цыган выкруціцца і выйдзе чыстым з вады, бо няма пісьмовых загадаў, і ні адзін суд яго не асудзіць, а яны будуць сядзець. Гэта гаворыць само за сябе пра прафессіяналізм нашых суддзяў і ўвогуле ці ёсць у іх розум?
Ответить