banner1 banner1 banner1

24.01.2013

Анонимы угрожают гомельскому оппозиционеру 16

8:21, — Политика

Анонимы угрожают гомельскому оппозиционеру

Константину Жуковскому 23 января несколько раз звонил неизвестный мужчина и требовал снять бело-красно-белый флаг, который он вывесил над своим частным домом....

Комментарии

Токарь, 8:26, 24.01      -   +73   +  
Для этих лукасековских упырей национальный флаг как ладон для чертей .
Ответить
СЛЕСАРЬ, 13:34, 24.01      -   +15   +  
И не говори. Вот 100 пудов, если я над своей хибарой вывешу российский или китайский флаг, так никто даже и не дернется!
Ответить
Suigintou, 8:27, 24.01      -   +26   +  
Товарищи анонимы и гвардии анонимы забывают о том, что в эту игру можно играть вдвоем... и втроем... и всей компанией
Ответить
Dimon, 8:29, 24.01      -   +62   +  
Имя звонившего ПОДЛЕНЬКИЙ ТРУСЛИВЫЙ ПОПАЛИЗ (как минимум).

Пока есть люди, которые не боятся этой ублюдочной махины-не всё потеряно.
ЖЫВЕ БЕЛАРУСЬ !!!
Ответить
ХЦЗ, 9:08, 24.01      -   +58   +  
Это называется телефонный терроризм. На государственном уровне, потому как акт этого терроризма осуществлен представителем государственной власти.
Ответить
Дора Евлинская, 9:24, 24.01      -   +33   +  
Минтавские аслиные ушы тарчаць.
Ответить
Бог за нас, 9:30, 24.01      -   +79   +  
Война, кажись, не остонавливается с 1863 года. Вон как их колбасит один вид нашего стяга!
Ответить
911, 9:33, 24.01      -   +53   +  
Пусть Константин предложит анониму самому прийти и снять флаг, предварительно поставив пару капканов. Только так можно с этим мусором бороться.
Ответить
Чегеварвар, 10:04, 24.01      -   +26   +  
Перш за ўсё трэба адзначыць мужнасьць сп. Кастуся Жукоўскага, які вывесіў Сьцяг у гонар свайго славутага цёзкі - на такі ўчынак варты толькі той, хто ведае гісторыю. Але сярод тых нешматлікіх беларусаў, хто яе ведае, ня кожны наважыцца паказаць сваю прынцыповасьць.
Дзякуй ліцьвіну Кастусю Жукоўскаму.
Тым гамельчукам, хто лічыць сябе беларусамі (ліцьвінамі), можна было-б прапанаваць сваю дапамогу Кастусю: ад назіраньня да аховы. Толькі РАЗАМ можна абараніцца.
Самому Кастусю трэба АБАВЯЗКОВА падаць заяву аб факце пагрозы з боку невядомага.
Пажадана фіксаваць УСЕ тэлефанаваньні (смс).
Дзякуй і жыве Беларусь!
Ответить
МТЗ-5, 10:17, 24.01      -   +30   +  
Константину выражаю благодарность! И один в поле воин...ЖЫВЕ БЕЛАРУСЬ!!!
Ответить
мужычок, 11:14, 24.01      -   +22   +  
Местный участковый видать хулиганит.
Ответить
Ирина, 12:47, 24.01      -   +8   +  
Будьте осторожны,после предупреждения могут быть действия. Они способны на все.
Но Вы молодец!И один в поле воин!
Ответить
Чегеварвар, 18:29, 24.01      -   +6   +  
"У сваей хатцы няма чаго баяцца" (беларуская прыказка).
Маецца наўвазе ня ўласная хата Кастуся, а Беларусь.

У мяне заўсёды на грудзі Пагоня. А перад тым, як праходзіць металашукальную рамку (перад хакейнымі спаборніцтвамі ў лядовым палацу на Прытыцкага), на заплечнік начапіў значак са Сьцягам.
Аніводны АМАПавец, што стаялі і перад, і пасьля рамкі, - мне не тое, што не зрабіў штосьці благое - нават анічога не сказаў. Так, проста глядзелі неяк сумнавата ))).
У машыне - таксама Пагоня пад шклом - добра відаць.
І таксама аніводны ДАІшнік, нават дэманстратыўна углядаючыся ў Пагоню, ні да чаго не чапляўся.
Так што НЕЛЬГА баяцца СВАІХ родных сымбаляў, за што вялікая падзяка Кастусю Жукоўскаму.
П.С. Дарэчы, адзін знаёмы распавёў, што ДАІшнік спыніў яго за размову па сотавым. Зьбіраўся шрафануць, але ўбачыўшы ў салоне Пагоню (я калісьці падарыў), сказаў: "О, свае! Шчасьлівай дарогі!"
Ответить
Лявон, 12:49, 24.01      -   +13   +  
Гэта наш дзяржаўны сцяг ! Чуйце жалкія і агідныя халуі свайго дыктатара. Ён баіцца гэтага сцяга бо ведае, што пад ім яго чакае жорсткі, але спрвядлівы суд за ўчынённае. Вы тожа бойцесь хто заслужыў!
Ответить
Генадзь, 15:35, 24.01      -   +9   +  
Так у нашай краiне нацыянальная сiмволiка пад «жэстачайшай» забаронай, што тэрарызм, што таргоуля людзьмi, зброяй, наркотыкамi—што сцяг вывiсiць! А вось свастыка на сценах гэта ужо звычайная справа. Амаль усе прыпынкi у Кобрыне размаляваны свастыкай разам дынамаускай сiмволiкай i гэты факт гаворыць сам за сябе. I нiхто не нясе за гэта адказнасць, нават зафабаваць камунальнiкi не спяшаюцца. Як так i трэба.
Ответить
Евгений, 13:17, 25.01      -   +1   +  
Константин, а Вы записывайте все разговоры. Чуть что - не отвертятся...
У меня портативная камера в пуговице пиджака (стоит 24$) позволяет договориться с любым чиновником. Я потом им показываю видеозапись нашей встречи и они все становятся очень сговорчивыми.
Ответить