banner1 banner1 banner1

28.01.2013

Книгу Северинца «Люблю Беларусь» перевели на русский язык 8

11:58, — Общество

Книгу Северинца «Люблю Беларусь» перевели на русский язык

Книгу "Люблю Беларусь" перевел отец политика, отбывающего "химию" в деревне Куплин Пружанскага района....

Комментарии

И.В, 11:47, 28.01      -   +11   +  
Ждем.
Ответить
Вінакур, 23:07, 28.01      -   +2   +  
Мне падабаюцца эсэ Севярынца. На жаль, ён не ведае этымалогіі тэрміна "Беларусь" і яго вытокаў. А я, прыкладам, не толькі не люблю гэтаю абракадабру, а ненавіджу! Чаму? Абракадабравая мянушка "Белоруссия" была абсалютна беспадастаўна перакинутая нам з Масковии пасьля анэксии Расияй ВКЛ, "чтоб навеки привязать до России". У мяне ёсь мапы сярэднявечча (1739), дзе Масковія пазначана як Nigra Russia Moskovia pars., з кропкай на канцы, што азначае "у асноўным).
У адпаведнасьци з татара-мангольскай традыцыяй надаваць каляровыя адметнасьци заваяваным правинцыям (русі): заходния - Alba Russia, паўночныя - Nigra Russia і да т.п., у ХІІІ ст. Масковія і атрымала гэтую назву. Пасьля ж анэксіі ВКЛ у 1795 годзе Кацярына ІІ і перакінула яе нам, як заходняму улусу ўжо адносна Масковіі. Так "нарадзілася Белая Русь і адпаведна белыя русы".
Любіць абразьлівую мянушку і Радзіму - рэчы розныя.
Ответить
tatiana, 23:47, 28.01      -   +1   +  
Абразлівая мянушка - бульбаш. Вось з аматарамі гэтай назвы, якую актыўна прасоўваюць у Беларусі, трэба змагацца! А корань "рус" здаўна вядомы усходнім славянам, у тым ліку продкам беларусаў, і назва Беларусь даўно звязваецца з самастойнай краінай.
Ответить
экс-перт, 12:06, 28.01      -   +5   +  
узаемна
Ответить
Вадим, 12:15, 28.01      -   +6   +  
Хотелось бы прочитать книгу. Есть ссылки на белорусскоязычную хоть одну книгу?
Ответить
viking, 12:37, 28.01      -   +2   +  
Где скачать??
Ответить
Таццяна Севярынец, 15:54, 28.01      -   +6   +  
Калі ласка, на персанальным сайце Паўла.
Там кніга "Люблю Беларусь" пад першай працоўнай назвай: "Нацыянальная ідэя. Фенаменалогія Беларусі".
Дарэчы, там ёсць і іншыя кнігі Паўла.
Ответить
Людмила, 21:18, 28.01      -   +3   +  
Спасибо! Непременно будем читать!
Ответить