banner1 banner1 banner1

28.01.2013

Книгу Северинца «Люблю Беларусь» перевели на русский язык 8

11:58, — Общество

Книгу Северинца «Люблю Беларусь» перевели на русский язык

Книгу "Люблю Беларусь" перевел отец политика, отбывающего "химию" в деревне Куплин Пружанскага района....

Комментарии

И.В, 11:47, 28.01      -   +11   +  
Ждем.
Ответить
Вінакур, 23:07, 28.01      -   +2   +  
Мне падабаюцца эсэ Севярынца. На жаль, ён не ведае этымалогіі тэрміна "Беларусь" і яго вытокаў. А я, прыкладам, не толькі не люблю гэтаю абракадабру, а ненавіджу! Чаму? Абракадабравая мянушка "Белоруссия" была абсалютна беспадастаўна перакинутая нам з Масковии пасьля анэксии Расияй ВКЛ, "чтоб навеки привязать до России". У мяне ёсь мапы сярэднявечча (1739), дзе Масковія пазначана як Nigra Russia Moskovia pars., з кропкай на канцы, што азначае "у асноўным).
У адпаведнасьци з татара-мангольскай традыцыяй надаваць каляровыя адметнасьци заваяваным правинцыям (русі): заходния - Alba Russia, паўночныя - Nigra Russia і да т.п., у ХІІІ ст. Масковія і атрымала гэтую назву. Пасьля ж анэксіі ВКЛ у 1795 годзе Кацярына ІІ і перакінула яе нам, як заходняму улусу ўжо адносна Масковіі. Так "нарадзілася Белая Русь і адпаведна белыя русы".
Любіць абразьлівую мянушку і Радзіму - рэчы розныя.
Ответить
tatiana, 23:47, 28.01      -   +1   +  
Абразлівая мянушка - бульбаш. Вось з аматарамі гэтай назвы, якую актыўна прасоўваюць у Беларусі, трэба змагацца! А корань "рус" здаўна вядомы усходнім славянам, у тым ліку продкам беларусаў, і назва Беларусь даўно звязваецца з самастойнай краінай.
Ответить
экс-перт, 12:06, 28.01      -   +5   +  
узаемна
Ответить
Вадим, 12:15, 28.01      -   +6   +  
Хотелось бы прочитать книгу. Есть ссылки на белорусскоязычную хоть одну книгу?
Ответить
viking, 12:37, 28.01      -   +2   +  
Где скачать??
Ответить
Таццяна Севярынец, 15:54, 28.01      -   +6   +  
Калі ласка, на персанальным сайце Паўла.
Там кніга "Люблю Беларусь" пад першай працоўнай назвай: "Нацыянальная ідэя. Фенаменалогія Беларусі".
Дарэчы, там ёсць і іншыя кнігі Паўла.
Ответить
Людмила, 21:18, 28.01      -   +3   +  
Спасибо! Непременно будем читать!
Ответить
 

Написать комментарий

E-mail не будет опубликован

Комментарий будет опубликован после проверки модератором

Loading...

          Новости партнеров


Loading...



Погода в Беларуси

   01.10   02.10 
Брест Ясно+16
+4
Солнечно+15
+3
Витебск Небольшая облачность+11
+1
Солнечно+11
0
Гомель Солнечно+13
0
Солнечно+13
-1
Гродно Ясно+14
+3
Солнечно+14
+2
Минск Солнечно+13
+1
Солнечно+12
0
Могилев Ясно+12
0
Солнечно+12
0

Курсы валют Национального банка

Валюта  30.09.14  01.10.14
EUR13 420,0013 430,00
USD10 580,0010 590,00
RUB269,00269,00

Мнение


Майра Мора объединяет белорусов

Майра Мора объединяет белорусов

Владимир Халип

Goodbye Ленин

Goodbye Ленин

Валентин Стефанович

За что они воюют?

За что они воюют?

Виктор Леденев

Котел Кирилла

Котел Кирилла

Дмитрий Дашкевич

Кости для фрау Риббентроп

Кости для фрау Риббентроп

Александр Томкович



Вчера на сайте:

посетителей 314765
просмотров 1850271

пн вт ср чт пт сб вс
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Старая версия сайта

Конституция Республики Беларусь:

"Статья 34. Гражданам Республики Беларусь гарантируется право на получение, хранение и распространение полной, достоверной и своевременной информации о деятельности государственных органов, общественных объединений, о политической, экономической, культурной и международной жизни, состоянии окружающей среды..."

Подписка

       

Введите ваш e-mail: