banner1 banner1 banner1

28.01.2013

Книгу Северинца «Люблю Беларусь» перевели на русский язык 8

11:58, — Общество

Книгу Северинца «Люблю Беларусь» перевели на русский язык

Книгу "Люблю Беларусь" перевел отец политика, отбывающего "химию" в деревне Куплин Пружанскага района....

Комментарии

И.В, 11:47, 28.01      -   +11   +  
Ждем.
Ответить
Вінакур, 23:07, 28.01      -   +2   +  
Мне падабаюцца эсэ Севярынца. На жаль, ён не ведае этымалогіі тэрміна "Беларусь" і яго вытокаў. А я, прыкладам, не толькі не люблю гэтаю абракадабру, а ненавіджу! Чаму? Абракадабравая мянушка "Белоруссия" была абсалютна беспадастаўна перакинутая нам з Масковии пасьля анэксии Расияй ВКЛ, "чтоб навеки привязать до России". У мяне ёсь мапы сярэднявечча (1739), дзе Масковія пазначана як Nigra Russia Moskovia pars., з кропкай на канцы, што азначае "у асноўным).
У адпаведнасьци з татара-мангольскай традыцыяй надаваць каляровыя адметнасьци заваяваным правинцыям (русі): заходния - Alba Russia, паўночныя - Nigra Russia і да т.п., у ХІІІ ст. Масковія і атрымала гэтую назву. Пасьля ж анэксіі ВКЛ у 1795 годзе Кацярына ІІ і перакінула яе нам, як заходняму улусу ўжо адносна Масковіі. Так "нарадзілася Белая Русь і адпаведна белыя русы".
Любіць абразьлівую мянушку і Радзіму - рэчы розныя.
Ответить
tatiana, 23:47, 28.01      -   +1   +  
Абразлівая мянушка - бульбаш. Вось з аматарамі гэтай назвы, якую актыўна прасоўваюць у Беларусі, трэба змагацца! А корань "рус" здаўна вядомы усходнім славянам, у тым ліку продкам беларусаў, і назва Беларусь даўно звязваецца з самастойнай краінай.
Ответить
экс-перт, 12:06, 28.01      -   +5   +  
узаемна
Ответить
Вадим, 12:15, 28.01      -   +6   +  
Хотелось бы прочитать книгу. Есть ссылки на белорусскоязычную хоть одну книгу?
Ответить
viking, 12:37, 28.01      -   +2   +  
Где скачать??
Ответить
Таццяна Севярынец, 15:54, 28.01      -   +6   +  
Калі ласка, на персанальным сайце Паўла.
Там кніга "Люблю Беларусь" пад першай працоўнай назвай: "Нацыянальная ідэя. Фенаменалогія Беларусі".
Дарэчы, там ёсць і іншыя кнігі Паўла.
Ответить
Людмила, 21:18, 28.01      -   +3   +  
Спасибо! Непременно будем читать!
Ответить
 

Написать комментарий

E-mail не будет опубликован

Комментарий будет опубликован после проверки модератором



Погода в Беларуси

   29.11   30.11 
Брест Дождь+2
-1
Дождь+2
-1
Витебск Небольшая облачность0
-3
Небольшая облачность0
-3
Гомель Солнечно+4
-4
Солнечно+4
-4
Гродно Дождь со снегом+1
-2
Дождь со снегом+1
-2
Минск Небольшая облачность+1
-2
Небольшая облачность+1
-2
Могилев Ясно+2
-4
Ясно+2
-4

Курсы валют Национального банка

Валюта  29.11.14  30.11.14
EUR13 470,0013 470,00
USD10 810,0010 810,00
RUB220,00220,00

Мнение


Толькі адна дзяржаўная

Толькі адна дзяржаўная

Зміцер Дашкевіч

Стратегическая линия Виганда

Стратегическая линия Виганда

Владимир Халип

Высшая «технология», казалось бы вечная

Высшая «технология», казалось бы вечная

Леонид Моряков

Сланцевая геополитика

Сланцевая геополитика

Алесь Чернякович

В Вологде! – Дзе?!

В Вологде! – Дзе?!

Пётра Мурзёнак



Вчера на сайте:

посетителей 326632
просмотров 1901957

пн вт ср чт пт сб вс
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Старая версия сайта

Конституция Республики Беларусь:

"Статья 34. Гражданам Республики Беларусь гарантируется право на получение, хранение и распространение полной, достоверной и своевременной информации о деятельности государственных органов, общественных объединений, о политической, экономической, культурной и международной жизни, состоянии окружающей среды..."

Подписка

       

Введите ваш e-mail: