banner1 banner1 banner1

20.02.2013

Организаторы подали заявку на День Воли 15

13:00, — Политика

Организаторы подали заявку на День Воли

Утром 20 февраля в Мингорисполком подана заявка на проведение 24 марта уличных акций в рамках празднования Дня Воли....

Комментарии

Кефир, 13:05, 20.02      -   +20   +  
пора собираться, а то глядишь цены вообще прыгнут вверх!
Ответить
Вадим, 13:07, 20.02      -   +26   +  
Вот повод не сидеть и не писать тут, а выразить своё желание к переменам и пройтись толпой и хорошо, чтобы пришло несколько тысяч человек. Хватит уже сидеть под вениками! За Волю! За Беларусь!
Ответить
покупатель, 13:44, 20.02      -   +20   +  
Ну что, ребята, встречаемся 24-го! Я буду!
Ответить
cк, 13:32, 20.02      -   +20   +  
За волю!
Ответить
777, 13:47, 20.02      -   +3   +  
После 24-го, рубль опустят. :)
Ответить
воля, 15:55, 20.02      -   +4   +  
если не прийдешь ,цены выростут!
Ответить
Yuri, 14:11, 20.02      -   -10   +  
Ну пройдётся несколько тысяч человек по улицам под мусорскими объективами, и что с того изменится?
Нет ребята - в борьбе за волю нужны более серьёзные действия.
Ответить
vlet, 17:55, 20.02      -   +12   +  
А вы почитайте новость "Протесты в Болгарии привели к отставке правительства" -
может поумнеете !
Ответить
Чегеварвар, 19:09, 20.02      -   +3   +  
Yuri, 14:11, 20.02, як я разумею, ў Вас ёсьць такія прапановы, ад якіх адразу "что-то изменится"?
Цікава-цікава... Чакаю.
Ответить
Чегеварвар, 19:12, 20.02      -   +4   +  
=======================================
"Адзін чалавек, дапусцім, можа сядзець і страчыць артыкул з хуліганскай назвай, другі — несці дакументы ў гарвыканкам. Трэці проста будзе захоўваць унутры сябе гэтую выснову, каб падзяліцца ёю з тым, хто пакуль да гэтых думак не прыйшоў. Але сама сабою выснова, нарадзіўшыся ў тваёй асобна ўзятай галаве, прымушае перажываць і жыць з пачуццем несправядлівасці, якое камфортна існуе вакол, і ўласнае маўчанне табой жа так ці інакш будзе успрымацца як пазіцыя згоды. Гэта стварае ўнутраны дыскамфорт, які многія не ўмеюць пераносіць, бо вынікам самааналізу стануць два кароткія словы: «Я сцыкло».

Не баязлівец, не памяркоўны і талярантны, а сцыкло. Гэты страшны прысуд усім вядомы з дзіцячых гадоў. І жыць з такой высновай яшчэ цяжэй. Гэтыя словы і ёсць оруэлаўскі кат, які прымушае чалавека скіроўваць свае сілы на тое, каб даказаць сабе, што уласная сцыклівасць — гэта не сцыклівасць, а прагматычны выбар таго боку, за якім праўда. Застанецца проста пераканаць сябе, што праўда на тым баку, дзе сіла"
=============================================
Стась Карпаў
Ответить
дачка партызана, 20:25, 20.02      -   +6   +  
Вось калі кожны , што так мяркуе, выйдзе, а не пад матчынай ці жонкінай спадніцай адсіжвацца будзе, тогда і зменіцца нечта, далучайцеся на нас. Проста смешна, на санкціянаваны мітынг уладамі выйсці ачкуюць....ганьба!
Ответить
cк, 16:03, 20.02      -   +7   +  
Yuri 14:11 20.02 Если так рассуждать, то конечно лучше сидеть дома.
Ответить
Чегеварвар, 17:20, 20.02      -   +11   +  
Буду. Каб яшчэ раз самому сабе даказаць, што я ня сцыкло.

Адно сцыкло прыйдзе з дручкамі, рацыямі, накаленнікамі, налакотнікамі і насрачнікамі. Ды ў памперсах.
Ответить
matahari, 23:15, 20.02      -   +3   +  
Не видно тысяч готовых выйти на разрешённый митинг!Я буду!
Ответить