banner1 banner1 banner1

23.01.2013

Гайдукоў: «У бібліятэцы СІЗА КДБ усе кнігі з дрэнным фіналам» 5

16:05, — Палітыка

Гайдукоў: «У бібліятэцы СІЗА КДБ усе кнігі з дрэнным фіналам»

Абвінавачаны ў шпіянажы навапалачанін Андрэй Гайдукоў ў СІЗА КДБ не маркоціцца і раіць маме да прагляду гістарычныя фільмы....

Каментары

Святлана, 16:43, 23.01      -   +34   +  
Андрей держится молодцом,потому что совесть его чиста и она его не грызёт.Пусть мучаются те,кто служит кривде.А мы тоже получили косвенное послание от Андрея-изучать историю,поддерживать политзаключённых,занимать активную гражданскую позицию.Надо соответствовать!
Адказаць
Чегеварвар, 17:01, 23.01      -   +22   +  
Калі б не СМІ, то гэтую справу даўно б цішком падтасавалі (Вольга Гайдукова)
======================================================
Гэта так. Але яшчэ трэба, каб быля НАШАЯ рэакцыя на разьмешчаныя ў СМІ падзеі. Бо хоць дваццаць пяць разоў на дзень друкуй артыкулы пра Андрэя ці іншых зьняволеных, то калі мы пакінем гэтыя навіны бяз увагі, то марнай стане надзея на іхняе вызваленьне.
Прашу ўсіх чытачоў адзначацца пад зьвесткамі пра тых, хто за лукавымі кратамі.
Гэта маленькі крок, які ня цяжкі дзеля нас насамрэч.
Але гэта сапраўды крок насустрач Андрэю.
Адказаць
Лариса Ник., 19:34, 23.01      -   +7   +  
Гляди ты, даже библиотеку собрали пессимистическую, чтобы только посильнее воздействовать на психику узников.
Главное, чтобы жизнь этих гестаповцев имела тот печальный конец, который они заслужили своей верной собачьей службой сумасшедшему пахану.
А Андрею- выдержки и веры! Это мракобесие в Беларуси- не вечно!
Адказаць
resistance, 23:33, 23.01      -   +5   +  
Молодого человека обвиняют в шпионаже? КГБ смешит? А в это время, из высотного самолета-разведчика десантируется спецагент Смит. Умело фланируя стропами парашюта, он приземляется в чистом поле, близ Новополоцкого леса. Привязав к подошвам, заранее заготовленные слепки копыт уссурийского тигра, Смит ловко скачет в самую кущу, оставляя за собой неопознаваемые следы. В куще леса агенты КГБ, много дней неустанно бдят, охраняя тайник, выдолбленный в ветвях баобаба. Дождавшись пока утомленные агенты соснули, коварный Смит извлекает из тайника стратегические подшивки "Советской Беларуси"... Нелепая сказка. Хочется надеятся, что здравый смысл возобладает и книга жизни Андрея будет иметь только позитивное содержание.
Адказаць
Чегеварвар, 8:55, 24.01      -   0   +  
Ну зачЭм Вы падсказываеце кадэбилам новыя "дэтали" мацярыялау угалоунава дзела?!
Я увераны, што ципер ани проста зделают копипаст з Вашава саапшчэния и проста падашъют у дзело. ))))
Адказаць
 

Напісаць каментар

E-mail не будзе апублікаваны

Каментар будзе апублікаваны пасля праверкі мадэратарам

          Новости партнеров


Loading...



Надвор'е ў Беларусі

   01.11   02.11 
Брэст Возможен дождь+9
+1
Небольшая облачность+11
+2
Віцебск Облачно+4
-3
Небольшая облачность+2
-1
Гомель Возможен дождь+3
-3
Ясно+3
-3
Гродна Возможен дождь+8
+2
Небольшая облачность+9
+2
Мінск Небольшая облачность+6
-3
Небольшая облачность+4
-2
Магілёў Возможен дождь+4
-4
Небольшая облачность+2
-3

Курсы валют Нацыянальнага банка

Валюта  01.11.14  02.11.14
EUR13 450,0013 450,00
USD10 720,0010 720,00
RUB255,50255,50

Меркаванне


Хто гаспадар на імперскім базары?

Хто гаспадар на імперскім базары?

Уладзімер Халіп

Памяти всех

Памяти всех

Ирина Халип

Побег из минской тюрьмы

Побег из минской тюрьмы

Дмитрий Дрозд

Лукашэнка як Гіркін

Лукашэнка як Гіркін

Наталля Радзіна

Белорусское «поле чудес»

Белорусское «поле чудес»

Александр Томкович



Учора на сайце:

наведвальнікаў 284283
праглядаў 1859715

пн аў ср чц пт сб нд
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Старая версія сайта

Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь:

"Артыкул 34. Грамадзянам Рэспублiкi Беларусь гарантуецца права на атрыманне, захоўванне i распаўсюджванне поўнай, дакладнай i своечасовай iнфармацыi аб дзейнасцi дзяржаўных органаў, грамадскiх аб'яднанняў, аб палiтычным, эканамiчным, культурным i мiжнародным жыццi, стане навакольнага асяроддзя..."

Падпіска

       

Пакіньце Ваш e-mail: