banner1 banner1 banner1

21.01.2013

Дзеля якога сцяга варта рызыкаваць? 20

15:10, Сяргей Навумчык, «Радыё Свабода» — Политика

Ня памятаю, каб у 1991-1994 гадох нехта рызыкаваў лезці на высакавольтную вежу са сцягамі СССР і БССР....

Комментарии

alexey, 15:33, 21.01      -   +95   +  
витебску респект
Ответить
1, 21:35, 21.01      -   +17   +  
Вітебск маладзец, які горад наступны?
Ответить
беларус, 15:34, 21.01      -   +114   +  
МОЛОДЕЦ! УВАЖЕНИЕ! ДАЙ БОГ ЗДОРОВЬЯ НАСТОЯЩЕМУ БЕЛАРУСУ!
Ответить
п, 15:38, 21.01      -   +34   +  
здОрово написано, аж до глубины души!!!!
Ответить
Змi, 15:39, 21.01      -   +58   +  
Слава Героям!!! Далоу акупантау!!!
Ответить
helgi, 15:45, 21.01      -   +67   +  
Конечно никто не вывешивал и не будет вывешивать краснозел. Надо отметить, что и до конца 80-х и бчб не вывешивали. Мы о нём не знали. А сейчас он ведь хранится у многих? Мы постепенно начинаем ценить наши символы. И гимн этот недарэчны потому никто из молодёжи не поёт(те же спортсмены). Стрёмно этот гимн петь. Однако ситуация сейчас сложилась в обществе такая, что все знают и любят Пагоню и БЧБ . Не надо будет референдумы проводить. По умолчанию символика будет заменена! Будет, ребята, будет! Может быть нескоро. Может будет больно! Может будет кровь! Возможно! Мы всё-равно победим!
Ответить
F, 15:47, 21.01      -   +20   +  
Точно НЕ для бело-сине-красного.
Ответить
Чегеварвар, 15:54, 21.01      -   +32   +  
"У Беларусі, як вядома, не быў асуджаны камуністычны рэжым, не адбылася люстрацыя — і чырвоныя сцягі з нямоглых рук пенсіянэраў-сталіністаў перахапілі, адставіўшы часова свае гешэфты, былыя камсамольцы. А прыйшоўшы да ўлады — перафарбавалі краіну ў чырвона-зялёны колер"
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Менавіта таму й не ўтрымаліся й не замацаваліся тыя зьмены, што адбыліся ў нацыянальнай сьвядомасьці нацыі.
Прыгадаліся словы Пазьняка, сказаныя ім шматтысячнаму мітынгу напрыканцы дзевяностых ля дому ўраду (прыводжу па-памяці з пабачанага ў сетцы тагачаснага відэазапісу):
"Каб замацаваць зьмены, трэба:
№1 - Усьведамленьне злачыннасьці дзейнічаючай бандыцка-кадэбільнай маскоўскай групоўкі.
№ 2 - Нашае пакаяньне перад продкамі за іхную падтрымку.
№ 3 - Суд і люстрацыя усіх тых, хто зьдзейсьніў злачынствы супраць народу і краіны.
№ 4 - Вяртаньне нацыянальных сымбаляў і мовы.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Відавочна, што сп. Пазьняк бачыў нашмат далей за большасьць з нас.
І па-сёньня гэта актуальна, але з-за прыходу да ўлады і ўмацаваньня ў Расеі менавіта гэтай групоўкі зьдзейсьніць гэтыя пункты нашмат цяжэй, чым 20 год таму.
Але з-за такіх Міронаў, як гэты Віцебскі Ліцьвін, ёсьць яшчэ надзея, што ня ўсё згублена ды страчана, ёсьць спадзеў на вяртаньне Беларусі на вольны шлях сапраўднай незалежнасьці.
Жыве Беларусь.
Ответить
Женя, 15:59, 21.01      -   +5   +  
У меня видео не работает. Выложите пару кадров, хачу порадоваться.
Ответить
gans aleksi, 16:01, 21.01      -   +44   +  
МОЛОДЕЦ ВИТЕБЧАНИН!!!!!!Молодёж берите пример,если нехотите жить под руководством Вити,Димы или Коли.Жыве Беларусь!
Ответить
хщшгп, 16:01, 21.01      -   +15   +  
безумоуна гэта так
Ответить
Андрэй, 16:12, 21.01      -   +48   +  
Хочу видеть улицы наших городов, увешенные такими флагами каждый день.
Ответить
Стаўпецкі, 16:28, 21.01      -   +51   +  
ЖЫВЕ БЕЛАРУСЬ !!!
Ответить
123, 17:43, 21.01      -   +28   +  
Красно зеленый не флаг, а недаразумение, не спрыяе мужным учынкам... А пад бела-чырвона-белым сцягам нашы продкi гэтую зямлю баранiлi стагодзямi.
Ответить
Сьвядомы, 17:58, 21.01      -   +23   +  
Молодец,парень! Уже одно это говорит,что не зря К.Калиновский слал "Лiст з пад шыбенiцы",жили и будут жить белорусы -литвины на своей земле!!!
Ответить
Суровый, 18:46, 21.01      -   +28   +  
А на ТУТе ни слова не сказали. Напишут только тогда, когда хлопца поймают. Молодцы хартейцы, и само собой, парень, повесивший наш флаг на 4 метра над диктатурой.
Ответить
azhbeta, 19:57, 21.01      -   +21   +  
Нізка кляняюся хлопцу, які так парадаваў душу. Дай Бог яму здароўя, поспехаў і удач ў жыцці!
Ответить
Моня з Падсвiлля, 20:44, 21.01      -   +13   +  
Сьвядомы, 17:58, 21.01 - +5 +
Молодец,парень! Уже одно это говорит,что не зря К.Калиновский слал "Лiст з пад шыбенiцы",жили и будут жить белорусы -литвины на своей земле!!!
-----------------------------
Маленькае але iстотнае удакладненне. Калiноускi пiсау "Лiст з-пад шыбенiцы маскоускай"
Ответить
Сьвядомы, 0:18, 22.01      -   +2   +  
Прабачце шаноуны,Моня,але шыбенiца есць шыбенiца,цi яна маскальская цi прамаскальская,а вось жыцце за Радзiму-справа iншая! А радуе тое,што засталiся яшчэ сапраудныя патрыеты на зямлi Вiцебскай.
Ответить
Link, 0:30, 22.01      -   +3   +  
Витебск супер !
Ответить