banner1 banner1 banner1

4.12.2012

They did not accept books for Parfiankou in jail 9

13:41, — Politics

They did not accept books for Parfiankou in jail

A civic activist Rygor Gryk collected around forty books by Belarusian and foreign authors and tried to send them to the jail No 6 of Baranavichy on 3 December....

Comments

x, 14:02, 4.12      -   +1   +  
Какой им смысл постоянно пытаться навредить этим людям, особенно когда речь идет об обычных служащих...
Reply
Olga, 14:12, 4.12      -   +2   +  
Там очень странные порядки - книги нельзя, а журналы заказным письмом - можно. Единственная книга, которую передали Василию - сборник стихов Владимира Некляева с его автографом.
Reply
Чегеварвар, 14:17, 4.12      -   +2   +  
Намеснік начальніка СІЗА маёр Аляксандр Пупко адмовіўся паклікаць бібліятэкара для праверкі, ацэнкі і перадачы на захоўванне прынесенай літаратуры. Параіўшыся з кіраўніцтвам турмы, Аляксандр Пупко заявіў, што «нашай установе кнігі не патрэбныя».
==================================================================
Цікава, там усе прыдуркаватыя, ці толькі намесьнікі начальнікаў?
Кнігі перадавалі НЯ ВАШАЙ УСТАНОВЕ, і нават НЕ ТАБЕ, мразь.
Кнігі былі дзеля Васіля, недарэка!
Reply
zapadenec, 20:47, 4.12      -   -1   +  
Удивляюсь я вот таким высказываниям. Грубят, обзывают. Это что, культура общения противников режима? Кроме того удивлен названием статьи. Следующий раз нужно привезти в тюрьму фуру яблок, а статью назвать "В СИЗО не приняли яблоки для Парфенкова". У вас что, фантазия слабо работает?
Reply
Чегеварвар, 13:49, 5.12      -   0   +  
Вельмі зьдзіўлены Вашым камэнтаром, zapadenec, 20:47, 4.12.....
Вас шчыра абурае тыя абразьлівыя словы з тых, што я напісаў?
А "сюда, нах.., бегом ..ля, уроды ..баные" Вас аніразу ня крыўдзіць?! А перадачы ў 500 г на год Вас ня крыўдзяць? І нешта я ня чую Вашага абурэньня тым, што людзям забараняецца ПРОСТА ЧЫТАЦЬ! Чамусьці Вас абурае іншае.
Ці Вы пакрыўджаны, што я сваімі словамі ачарніў вобраз таго бездакорнага інтэлігента-апазыцыянэра, акі здольны толькі ў ладкі пляскаць ды пакорна падстаўляць карак пад гумавыя палкі амонОВЦОВ?!
Ня трэба крывадушнічаць!
Да за такое на сахор насадзіць трэба, а не словамі плявузгаць, калі ўжо па-шчырасьці. Вы Васіля пашкадавалі? Можа маці Васіля падтрымалі?

Бач, ката "мразьзю" назвалі.. Бач, вобраз апазыцыі ачарнілі.

Апраўдвальнік ката - сам кат. Вы такі ж "западэнец", як я - "драздовец".
Манкурты радзімы ня маюць.
Reply
ната, 15:14, 4.12      -   +2   +  
Не взяли, потому-что не было среди книг стихов Быкова и очерков Скарины о Питере
Reply
лимон, 15:57, 4.12      -   +1   +  
надоело это нытье ! ни капли героического патриотизма нет ! одно нытьё. чего ж вы можете добиться, если уповать на жалость всегда? ничего !
Reply
Чегеварвар, 16:33, 4.12      -   +1   +  
лимон, 15:57, 4.12,
якія Вашыя прапановы? Бо ныць, што "надоело это нытье" - гэта таксама проста "нытье".
Калі Вы скажаце што канкрэтнае, штосьці параеце, чымсьці ДАПАМОЖАЦЕ тым, хто лукавымі за кратамі - то гэта ўжо справа.
А покуль - такое ж "нытье"...
Reply
ИПУ "Платформа", 17:52, 4.12      -   +3   +  
Мы сталкивались с таким случаем, когда человек хотел передать книги в СИЗО-1 и их не приняли. Решили этот вопрос через ДИН, всё вежливо приняли и сказали спасибо. Обращайтесь, и СИЗО-6 убедим принять книги.
Reply
 

Write your comment

E-mail won't be published

Comment will be published after modertor checks it

Loading...

          Новости партнеров


Loading...



Exchange Rates of the National Bank

Валюта  31.08.14  01.09.14
EUR13 740,0013 740,00
USD10 430,0010 430,00
RUB282,50282,50

Opinion


Kolkhoz boomerang

Kolkhoz boomerang

Natallia Radzina, Gazeta Wyborcza

Recruitment

Recruitment

Jauhien Skrabiec

Stop kissing dictators’ hands

Stop kissing dictators’ hands

Natallia Radzina

Who has benefits from holiday?

Who has benefits from holiday?

Mania Myshkavets

Occupation of Belarus starts with parade

Occupation of Belarus starts with parade

Uladzimir Khalip

Belarusian Weather Forecast

   31.08   01.09 
Brest Дождь+23
+13
Облачно+22
+13
Vitebsk Небольшой дождь+14
+8
Небольшая облачность+18
+7
Homel Возможен дождь+23
+12
Возможен дождь+22
+9
Hrodna Небольшая облачность+23
+12
Небольшая облачность+21
+10
Minsk Небольшой дождь+16
+9
Возможен дождь+19
+7
Mahilou Дождь+15
+11
Дождь+18
+7



Yesterday's statistics:

unique visitors 235635
pageviews 1508303

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Old site version

Subscribe in English

Enter your email address: