banner1 banner1 banner1

4.12.2012

They did not accept books for Parfiankou in jail 9

13:41, — Politics

They did not accept books for Parfiankou in jail

A civic activist Rygor Gryk collected around forty books by Belarusian and foreign authors and tried to send them to the jail No 6 of Baranavichy on 3 December....

Comments

x, 14:02, 4.12      -   +1   +  
Какой им смысл постоянно пытаться навредить этим людям, особенно когда речь идет об обычных служащих...
Reply
Olga, 14:12, 4.12      -   +2   +  
Там очень странные порядки - книги нельзя, а журналы заказным письмом - можно. Единственная книга, которую передали Василию - сборник стихов Владимира Некляева с его автографом.
Reply
Чегеварвар, 14:17, 4.12      -   +2   +  
Намеснік начальніка СІЗА маёр Аляксандр Пупко адмовіўся паклікаць бібліятэкара для праверкі, ацэнкі і перадачы на захоўванне прынесенай літаратуры. Параіўшыся з кіраўніцтвам турмы, Аляксандр Пупко заявіў, што «нашай установе кнігі не патрэбныя».
==================================================================
Цікава, там усе прыдуркаватыя, ці толькі намесьнікі начальнікаў?
Кнігі перадавалі НЯ ВАШАЙ УСТАНОВЕ, і нават НЕ ТАБЕ, мразь.
Кнігі былі дзеля Васіля, недарэка!
Reply
zapadenec, 20:47, 4.12      -   -1   +  
Удивляюсь я вот таким высказываниям. Грубят, обзывают. Это что, культура общения противников режима? Кроме того удивлен названием статьи. Следующий раз нужно привезти в тюрьму фуру яблок, а статью назвать "В СИЗО не приняли яблоки для Парфенкова". У вас что, фантазия слабо работает?
Reply
Чегеварвар, 13:49, 5.12      -   0   +  
Вельмі зьдзіўлены Вашым камэнтаром, zapadenec, 20:47, 4.12.....
Вас шчыра абурае тыя абразьлівыя словы з тых, што я напісаў?
А "сюда, нах.., бегом ..ля, уроды ..баные" Вас аніразу ня крыўдзіць?! А перадачы ў 500 г на год Вас ня крыўдзяць? І нешта я ня чую Вашага абурэньня тым, што людзям забараняецца ПРОСТА ЧЫТАЦЬ! Чамусьці Вас абурае іншае.
Ці Вы пакрыўджаны, што я сваімі словамі ачарніў вобраз таго бездакорнага інтэлігента-апазыцыянэра, акі здольны толькі ў ладкі пляскаць ды пакорна падстаўляць карак пад гумавыя палкі амонОВЦОВ?!
Ня трэба крывадушнічаць!
Да за такое на сахор насадзіць трэба, а не словамі плявузгаць, калі ўжо па-шчырасьці. Вы Васіля пашкадавалі? Можа маці Васіля падтрымалі?

Бач, ката "мразьзю" назвалі.. Бач, вобраз апазыцыі ачарнілі.

Апраўдвальнік ката - сам кат. Вы такі ж "западэнец", як я - "драздовец".
Манкурты радзімы ня маюць.
Reply
ната, 15:14, 4.12      -   +2   +  
Не взяли, потому-что не было среди книг стихов Быкова и очерков Скарины о Питере
Reply
лимон, 15:57, 4.12      -   +1   +  
надоело это нытье ! ни капли героического патриотизма нет ! одно нытьё. чего ж вы можете добиться, если уповать на жалость всегда? ничего !
Reply
Чегеварвар, 16:33, 4.12      -   +1   +  
лимон, 15:57, 4.12,
якія Вашыя прапановы? Бо ныць, што "надоело это нытье" - гэта таксама проста "нытье".
Калі Вы скажаце што канкрэтнае, штосьці параеце, чымсьці ДАПАМОЖАЦЕ тым, хто лукавымі за кратамі - то гэта ўжо справа.
А покуль - такое ж "нытье"...
Reply
ИПУ "Платформа", 17:52, 4.12      -   +3   +  
Мы сталкивались с таким случаем, когда человек хотел передать книги в СИЗО-1 и их не приняли. Решили этот вопрос через ДИН, всё вежливо приняли и сказали спасибо. Обращайтесь, и СИЗО-6 убедим принять книги.
Reply